This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Berghem.... 13 Mei 2006.

Valentino... said:
Nou daar ben je mooi klaar mee dan.
Owee als je liegt he.............8)

Als ik lieg krijg je wel een dozijn jack daniels....ben je toch zo verzot op
 
EW said:
Je wilt niet weten hoe hard ik baal, had net zin om veel recht te zetten op berghem maar t mag niet zo zijn

Kon je eindelijk een race makkelijk in de prijzen vallen..
 
Last edited:
vrouwen en scooters :X , net 2 binnenpootjes vervangen

nu nog ff achterrem maken , aangezien iemand vond dat de rem niet strak genoeg stond zijn de remsegmenten verbrand , leuk :|

en dan nog hopen dat ie het doet :*

maargoed , zo als het lijkt zijn wij er iig bij in Berghem ,mischien weer in de regen op mijn gat vallen (hoewel ik niet graag regen heb)

wat is er met EW dan? (zal wel iets gemist hebben)
 
Ik ben er ook klaar voor, de scooter loopt igg beter dan eerst nu, hopen dat het zo blijft.
 
Als het nu GVD gaat regenen dan kap ik ermee Het zal toch zeker niet weer zo gaan heh...2 weken mooi weer...behalve op de zaterdag!
 
elke keer als er geen wedstrijd is is het stralend , elke keer als het regent is er wel een wedstrijd , er moet dus duidelijk een andere planner komen bij de sobw
 
voor het eerst ben ik het helemaal met je eens melf, zo'n beetje alle wedstrijden komen echt voor geen meter uit met mn eigen planning dit seizoen maja, als het zaterdag maar mooi weer is...