hehe ja in een brood zit 200, koop meestal 5 brode, 3 krijg ik er wel op, maar die laatste 2 gaan meestal in een doos, was benzine erover, en de fik erin, met de rest van het vuurwerk wat ik nog over heb.
Originally posted by ModKid nitraat / nutraat, das kewl. vorig jaar schrok ik me kleurenblind toen ik er 1 afsteekte, dat ding wilde maar niet branden, dus op de grond gelegt, rotje openbreken, aansteken, allemaal lache want der kwam vuur uit etc, en opeens een rot knal, hehe pa van een vriendje kwam zelfs na buiten. vuurwerk is kewl
Ga jij een beetje een nitraat openbreken?! Man, ik zou het niet eens durfen.
Ben jij net zo'n stumper die een vlinderbom open gaat zagen?! |(
Opzich is zwaarder vuurwerk niet eens zo gevaarlijk (als je het gewoon goed afsteekt). Alleen zijn de meeste mensen gewoon te dom om het af te steken en eindigen gezellig bij elkaar in het ziekenhuis.
Een paar nitraten/vlinderbommen afsteken is wel grappig, maar na een tijdje wordt het wel saai. Karbit schieten is ook wel erg grappig, dat knalt pas hard...
nee :O een rotje, de nitraat brande het lontje ff, daarna uit, dus heeft op de straat gelegen voor een uurtje of 2, toen kwam ik het weer tegen, en brak ik een rotje open < ik ga niet een lontje van 1 mm aansteken !!! > en toen ging de nitraat af.