Het grote vuurwerk topic 2011/12

Hotel geboekt in Duitland de 28e en 29e. Ik kijk wel of ik daar nog wat tussen de tomaten door mee pak.
Het vuurwerk hierzo is prijstechnisch gezien niet meer aantrekkelijk.
 
Ik zit dit weekend in Antwerpen en wil op de terugweg een leuk pakket meenemen. Budget is rond de 120euro maar ik heb geen flauw idee of ik beter losse cakes kan kopen of een totaalpakket. Iemand tips? :)
 
Wij kopen altijd gewoon een pakket van rond de 150 euro, uit ervaring heb je dan meer lol dan 3 potten van 50 euro, en losse potten weet je ook nooit wat het doet helaas...
Morgen ook weer even de Belgische grens over om wat leuks te halen:)
 
Ik zit dit weekend in Antwerpen en wil op de terugweg een leuk pakket meenemen. Budget is rond de 120euro maar ik heb geen flauw idee of ik beter losse cakes kan kopen of een totaalpakket. Iemand tips? :)

Bij Alpeco hoef je het sowieso niet te proberen want die zaak is nu gesloten. Waarschijnlijk failliet of regels overtreden waardoor de vergunning is ingetrokken.
In Antwerpen zelf heb je eigenlijk niks voor zo ver ik weet, misschien wel wat klein spul wat ze bij een kiosk verkopen voor wat extra omzet.
Anders even langs knalgoed in hoogstraten.
 
Ik zit dit weekend in Antwerpen en wil op de terugweg een leuk pakket meenemen. Budget is rond de 120euro maar ik heb geen flauw idee of ik beter losse cakes kan kopen of een totaalpakket. Iemand tips? :)

Kun je misschien beter even langs Essen rijden, daar ga ik ook altijd.

Net voor m'n baas een busje vol sierdozen van ruim 100kg per stuk bij een bekend voetballer gehaald :+
Zal na oud en nieuw wel wat filmpjes uploaden ;-)
 
Last edited:
Lees overal van die nieuwsberichten over vuurwerk overlast. Zit momenteel in hartje Rotterdam, is hier zowel overdag als 's nachts bijzonder stil. Dat ene nitraatje gevolgd door een lawinepijltje om het uur merk je minder van dan van de voorbijscheurende lawaai scooters op een normale dag.
 
hier begint het nu een beetje te knallen nu het donker is.. maar overlast wil ik het niet noemen..
heb het vroeger zelf een stuk bonter gemaakt :D
 
hier is het ook opvallend rustig, ik ben wel eens benieuwd waar die overlast dan plaats vind. Volgens mij heeft die arno bonte zelf al 10.000x gebelt.
 
Back
Top