200 euro veel?
Ik ken iemand die gaf veeeeel meer geld uit en maakte al zijn zooi zelf, totdat de eod op zijn stoep stond. Toen had hij een ernstig probleem... (de eod ook, die durfte zijn huis niet in, was levensgevaarlijk volgens hun, lag rond de 50 kg aan chemicalieen). Die gast had ook nog een meerdere ernstige ongelukken veroorzaakt en kan dus waaschijnlijk de rest van zijn leven betalen.
Ik zou zoiezo niets van die belgische zooi kopen. Dat is professioneel spul en moet ook niet door mensen worden afgestoken die er geen verstand van hebben en/of maar 1 keer per jaar afsteken. Het is net zoiets als je iemand die net 16 is op een zwaargetunede scooter zet, grote kans dat het mis gaat.
Er is een redelijke kans dat je iemand anders of jezelf verwond. 1 advies, mocht vuurwerk niet afgegaan zijn ruim het dan wel op, voordat er een klein kind gewond raakt.
maar je zoekt maar uit wat je met mijn advies doet, iedereen hier weet toch precies waar hij mee bezig is en ik heb uiteraard geen verstand van vuurwerk:|