begrenzer???

F15FREAK

Well-Known Member
Hoi allemaal,

Ik ben in het bezit van een f15 die alleen sinds kort zwaar begrenst is door dealer vanwege de vele boetes die ik heb moeten innen voor alleen een onbegrenste scoot8P en elke keer ook van zo'n 86 euro. Maar ik wil nu dus onbegrenst gaan rijden zonder dat ik nog problems krijg met de wouten. Omdat m'n scoot nu voor geen meter trekt top heeft van 50 het ook nog eens eeuwen duurt voordat hij bij die 50 komt 8P, en zuipt als een kreng, niet goed meer stationair loopt wat hij voorheen wel goed deed toen hij nog onbegrenst was. etc .etc. M'n dealer kan ereen voor me inzetten voor 55 euro met schakelaar. Maar hoor je dat nu op de rollerbank valt het op? en molt het nu echt zo je ontsteking?. Graag reacties want wil zo absoluut niet door blijven tuffen! maar ook niet verder in m'n kontje gewiebelt worden door die sneaky 007 figuren op z'n bmw motortjes.
 
Advertisement - register to remove this

ja op de rollerbank begint ie te schreeuwen. He ik ben een begrenser en ik zit hier :rolleyes:

wrong forum :p
 
hahaha.... en waarom denk je dattie niet fatsoenlik loopt? als die dealer er alleen wat begrenzende-shit inpleurt, varioring enzow? Move AJB naar BF
 
Back
Top