Begrenzer via REM

rengelen

Well-Known Member
Ik heb een vraagje:

Is het mogelijk om een soort begrenzer te maken die werkt op de achterrem. Dus dat de rem wat strakker staat als je op de rolloerbank moet. Wie weet hoe ik dit kan klaar krijgen.

Alvast bedankt,

ROB
 
Advertisement - register to remove this

tja eh
je kan wel een tyrep bandje om je hendel maken....of een touwtje
maarja er bestaat een grote kans dat de achterrembegenzer dan gedetecteerd word..

hehehehe LOL
 
hier in mijn durp doen wij dan altijd schaapies na, dus nu ook


Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
geen greetz
 
die bestaat dus wel degelijk.

Ga naar je dealer, vraag naar de foxpro automatic limiter, en met een beetje kan ie die dus voor je bestellen. De montage is aleen vreselijk moelijk, want je moet je scooter in de vriezer gooien omdat ie moet krimpen voordat je de limiter erop kan zetten.
Ik zou het door je dealer laten doen. Ook ga je als je de limiter uit heb staan, veel harder als voorheen, ongelooflijk maar waar.

Greetz Bas
 
Meen je dat echt freez??
biggrin.gif
:
 
Originally posted by Freezerator:
die bestaat dus wel degelijk.De montage is aleen vreselijk moelijk, want je moet je scooter in de vriezer gooien omdat ie moet krimpen voordat je de limiter erop kan zetten.Greetz Bas

hmm die vriezer valt wel te regelen (wij hebben een vriescel in de bakkerij
biggrin.gif
) zou
-20 koud genoeg zijn?
 
Maare, is dat dan ook een begrenser voor morini freez?? dan kan ik hem we leens proberen, heeft iemand van jullie hem al eens getest??
 
Originally posted by Gijshouwen:
hmm die vriezer valt wel te regelen (wij hebben een vriescel in de bakkerij
biggrin.gif
) zou
-20 koud genoeg zijn?

EY! hebben jullie toevallig een dijko oven?! die zijn van ons namelijk?! zo nee; kopen?!
biggrin.gif
biggrin.gif
 
probat?! wtf zijn dat nou weer?! ik heb het btw niet over de huis tuin en keuken ovens he, meer over dingen van zo'n 40 meter lang he............
 
ja da snap ik ook wel hoor,kben namelijk bakker he
smile.gif

Probat ovens zijn rotatie ovens je weet wel van die ronddraaiende
eek.gif


Maar eigenlijk is dit wel heeeeeeeeeeeel erg offtopic maarja
cool.gif
 
hehe ja behoorlijk off....

maareh zo te zien hebben jullie weer es een nieuwe member weggejaagd, en dat al bij z'n eerste post
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by Gijshouwen:
hmm die vriezer valt wel te regelen (wij hebben een vriescel in de bakkerij
biggrin.gif
) zou
-20 koud genoeg zijn?

Ik werk ook in een bakkerij en dat roeleert dus alleen het vroege opstaan niet!
Wij hebben trouwens 4 nieuwe koel/vries cellen laten zetten!!!
 
Ikke ook , ik draai nachtdienst van vrijdagavond 11 tot zaterdag ochtend een uur of 8. Is wel relaxt ik moet vooral vlaais maken enzo (ja, de echte limburgse vlaai!)
owja, vandaag had ik vrij, omdat trancemania was, daar zou ik heen gaan, maar nu is die kut tering typhus rot vision ermee gekapt!

[This message has been edited by Tim_b (edited 14 April 2001).]
 
Back
Top