Begrenzer via REM

Hahah echt grappig.

Nou had ik geluk dat ik al een trommelrem had, dus ik zeg gewoon dat ik alleen een voorrem heb. Beterjoh werkt altijd, en wat jij zegt over die 2500 piek, vind ik ook je hoeft maar 10 (!!!) x te worden aangehouden en je hebt het er al uit! Na die 10x ga je winst maken! Van die winst kun je een hoop leuke opvoerspullen kopen, zoals een navigator, SP3, noem maar op, of bv. die geweldige Polini70giet die TOPTUNER kouweMC2 al aanraadde. Maarjah ik ga weer verder met de voorvering vervangen door schuimrubber, mazzel he.

SvR
 
Vet, zeg ff of het gelukt is met dat schuimrubber, wil ik eigenlijk ook
wink.gif
...

Greetz.
 
Ja ik heb zelf ook grootse bouwplannen, dat gedoe met steeds grotere luchtfilters is echt onzin, ik ga nu een haarfohn op mijn accu aansluiten die extra (voorverwarmde) lucht onder druk de carb in perst...
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Hahah echt grappig.

Maarjah ik ga weer verder met de voorvering vervangen door schuimrubber, mazzel he.

SvR
wacht ff hoor, de voorvering vervangen door schuimrubber??? dit meen je toch niet he, of bedoel je met die voorvering iets anders??? nahja, ik snap ut niet echt, zal wel zijn omdat ik dom ben ofzo
wink.gif
wink.gif
wink.gif
 
Aller eerst Go Sjoerdyo, Go sjoerdyo!
smile.gif


Ennnnnnnn bij worst thuis is het nu verschrikkelijk stil met zijn speciaal voor deze simpele begrenzer omgebouwde scooter. Voor deze supermakkelijke begrenzer leg je ook echt 2500 piek neer, boor je gaatjes voor in je remleiding (hoe wil je in godsnaam druk krijgen idioot?) sloop je je radioter er uit, en bouw je een LC cilinder om naar AC door er koelvinnen op te lassen? heh?

Nee lekkere makkelijke begrenzer hoor, veel simpeler dan een gewone elketronische begrenzer!

Ik wens je heel veel succes

Flash

[This message has been edited by flash16 (edited 16 April 2001).]
 
die schuimrubbere-vering heb ik ook, echt master jonge!, je gaat meteen 10km harder, alleen oppassen dat je de geel/paars/groene niet hebt, die schijnt erg snel te slijten!, weet iemand trouwens hoeveel km winst ik zal hebben van een carbonaat-krukas?????
confused.gif
??

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Tientonners krijgen ook voorrang van rechts straks, jouw moeder straks dus ook.

En die heeft zeker zo'n begrenzer van jou nodig.

Maar ik ga verder niet in op zulke lozer taal die jij uitslaat

[This message has been edited by flash16 (edited 17 April 2001).]
 
hej flash... je zet jezelf voor lul.. maar jah zulke moeilijke sarcastische opmerkingen zijn voor jouw vast wat te hoog gegrepen, ga nou maar weer lekker terug naar de landbouw school om schapen te leren scheren.
 
Originally posted by Jasper:
EY! hebben jullie toevallig een dijko oven?! die zijn van ons namelijk?! zo nee; kopen?!
biggrin.gif
biggrin.gif

ja wij hebben er 6 zelfs en ik denk dat we het daar voorlopig maar mee doen



[This message has been edited by Gijshouwen (edited 17 April 2001).]
 
Originally posted by enrico:
Ik werk ook in een bakkerij en dat roeleert dus alleen het vroege opstaan niet!
Wij hebben trouwens 4 nieuwe koel/vries cellen laten zetten!!!

gelukkig hoef ik niet vroeg op te staan ik hoef nl. niet te bakken. wij hebben ook een nieuwe vriescel de oude was namelijk bijna in de fik gevlogen
 
Originally posted by Tim_b:
Ikke ook , ik draai nachtdienst van vrijdagavond 11 tot zaterdag ochtend een uur of 8. Is wel relaxt ik moet vooral vlaais maken enzo (ja, de echte limburgse vlaai!)
!

wij maken alleen maar vlaai (ook echte limburgse maar dan in brabant gebakken)
 
Back
Top