Begrenzer via REM

95% hier snapt tenminste dat wat ik lul de grootste onzin is en dat ik er niet van die
smile.gif
wink.gif
smiles hoef bij te zetten om sarcastisch over te komen. Maar andere mensen zoals die speedfreakkerel (zie mijn topic onder minarelli.) en flash ofzo dnekt ook nog echt dat het serieus is.. ben je tien keer op de achterhoofd gevallen ofzo lompe boer.

Godsamme zeg doe je nou zo dom... ik weet niet hoe je in je botte schedel kan doorboren.

[This message has been edited by Worst op de Aerox (edited 17 April 2001).]
 
Tering.... hier heb ik geen woorden voor....
Echt finaal afgezeken worden en er nog serieus op ingaan, waar gaat dat heen in deze maatschappij. En dan zijn er van die falsh-kerels die denken dat ze hier de wijste zijn door loser met een "z" te schrijven. Ik heb hier geen woorden voor, sorry...
 
Tering.... hier heb ik geen woorden voor....
Echt finaal afgezeken worden en er nog serieus op ingaan, waar gaat dat heen in deze maatschappij. En dan zijn er van die falsh-kerels die denken dat ze hier de wijste zijn door loser met een "z" te schrijven. Ik heb hier geen woorden voor, sorry...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Worst op een Aerox: kun je eens foto's maken van het systeem, volgens mij is het echt complete onzin...

Jaja, koelvinnen op een cilinderkop lassen...

Greetz.

Hallo, haal die plaat is voor je kop!
Ben jij ff in de war!!!! Ben jij nou een scooter-wise-guy? tering, als je een beetje hersens tussen je oren hebt zitten, dan weet je van te voren wel dat dit complete bullshit is en lach daarom hierbij iedereen uit die hier nog serieus op in gingen! hahahaha, zo dat lucht op... poe poe
 
Oke sorry, ik geef toe dat ik fout zit. Maar ik zag geen enkele smilie en iedereen ging er echt serieus op in!

Dusse wasn't me, vergeven nu?

Greetz
 
ik zei in die andere topic niet dat ik die bullshit over die rem geloofde, maar dat je niet serieus genomen wordt als je allemaal van die bullshit gaat lopen schreeuwen, ook al weet iedereen dat er geen reet van klopt...lees dus voortaan gewoon ff wat ik zeg, en niet bij voorbaat al iets gaan denken ofsow.....ik ben dus niet zo stom dat ik die onzin over die rem geloof... duh....
tongue.gif
 
Originally posted by Ton op de Runner:
Hallo, haal die plaat is voor je kop!
Ben jij ff in de war!!!! Ben jij nou een scooter-wise-guy? tering, als je een beetje hersens tussen je oren hebt zitten, dan weet je van te voren wel dat dit complete bullshit is en lach daarom hierbij iedereen uit die hier nog serieus op in gingen! hahahaha, zo dat lucht op... poe poe

Pfff, ik doe tenminste moeite om op een NORMALE manier te zeggen dat ik het onzin vind, zonder te schelden (want zoals ik al zo vaak heb gezegd, heeft dat geen zin tenzij je het iemand recht in z'n gezicht doet)...

We gaan toch geen discussie beginnen over het feit dat ik wel/geen hersens tussen m'n oren heb, ofwel?

Greetz.
 
ehm, ik heb niet alles gelezen want dat was te veel, maar er bestaat wel een begrenzer die via je remhendel werkt, zodra je een code inknijpt van bv. 2 keer kort 1 keer lang en weer 2 keer kort gaat de begrenzer aan en als je dan weer 5 keer kort in drukt dan gaat ie weer uit ! werkt perfect !
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Pfff, ik doe tenminste moeite om op een NORMALE manier te zeggen dat ik het onzin vind, zonder te schelden (want zoals ik al zo vaak heb gezegd, heeft dat geen zin tenzij je het iemand recht in z'n gezicht doet)...

We gaan toch geen discussie beginnen over het feit dat ik wel/geen hersens tussen m'n oren heb, ofwel?

Greetz.


weet je wel wat je opschijft, lees het nog s goed!
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
ehm, ik heb niet alles gelezen want dat was te veel, maar er bestaat wel een begrenzer die via je remhendel werkt, zodra je een code inknijpt van bv. 2 keer kort 1 keer lang en weer 2 keer kort gaat de begrenzer aan en als je dan weer 5 keer kort in drukt dan gaat ie weer uit ! werkt perfect !

Ja, dat is algemeen bekend en heeft nix met dit verhaal te maken, dat is puur een electronische begrenzer, en hier gaat het om een mechanische begrenzer (=bullshit)...

Ton: okee dan...

Greetz.
 
OW, mechanisch, nou bij mijn gare amigo rijd ik altijd zonder luchtfilter met alleen een panty op mijn carb. en heb ik mijn luchtfilter in mijn dashboard kastje gestopt, zodra ik gepakt word en achter hem aan mag voor de roller bank zet ik mijn luchtfilter er op en dan rijd heel gaar omdat dat ding dan te weinig lucht krijgt.

mechanish genoeg ?

of moet er ook nog daarvoor een electronische arm voor zijn die de luchtfilter pakt en hem weer terug zet ?
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
OW, mechanisch, nou bij mijn gare amigo rijd ik altijd zonder luchtfilter met alleen een panty op mijn carb. en heb ik mijn luchtfilter in mijn dashboard kastje gestopt, zodra ik gepakt word en achter hem aan mag voor de roller bank zet ik mijn luchtfilter er op en dan rijd heel gaar omdat dat ding dan te weinig lucht krijgt.
mechanish genoeg ?

of moet er ook nog daarvoor een electronische arm voor zijn die de luchtfilter pakt en hem weer terug zet ?


dat gaan ze echt niet zien nee
smile.gif
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
OW, mechanisch, nou bij mijn gare amigo rijd ik altijd zonder luchtfilter met alleen een panty op mijn carb. en heb ik mijn luchtfilter in mijn dashboard kastje gestopt, zodra ik gepakt word en achter hem aan mag voor de roller bank zet ik mijn luchtfilter er op en dan rijd heel gaar omdat dat ding dan te weinig lucht krijgt.

mechanish genoeg ?

of moet er ook nog daarvoor een electronische arm voor zijn die de luchtfilter pakt en hem weer terug zet ?

Anders heb je ff een gaar ding, met panty das lekker goed voor je cilinder als tie allemaal troep doorlaat (rijdt zeker wel lekker in de regen!
biggrin.gif
)
 
huh ?? zo'n begrenser kan toch nooit man

of mischien als ik een schijfrem op het achterwiel bouw??? kan het dan wel

damn eey dat zal wel supervette begrenser zijn
 
Okee ff 1 ding duidelijkmaken, ik weet dat deze hele topic 1 grote onzin is maar ik wil toch iets zinnigs ervan maken:
Een begrenzer kun je hoe dan ook niet laten activeren door je km teller aangezien die aan het voorwiel meet en op de rollenbank dus op 0 blijft staan, je zou of de toeren moeten tellen maar dan kun je net zo goed een toeren begrenzer nemen, of een km teller op je achterwiel bouwen en dan op de meest orginele manier je scooter tegenhouden als hij harder wil...
 
Back
Top