Lang Leve de Begrenzer !!!! :) :)

Lieuwe

Super User
Hahaha LoL gister weer ff zon domme kutwout genaait met men begrenzer
smile.gif


Het ging zo:
Ik onderweg naar tandarts was al te laat word ik ook nog es aangehouden door domme wout .. dus ik zo van ik moet naar de tandarts bla bla ... hij ok ik neem papieren mee en jij moet voor 5 uur bij politiebureau komen ... ik ok
smile.gif


Ik kom bij tandarts weg naar woutenbureau, ik rij terrein op zit die motorwout ook weer opeens achter me ... ok ff op de rollerbank ik zo van ik vind et best.

Begin van mijn lulverhaal:
Ja meneer ik heb sinds vorige boete men vario begrenzing erin dus hij moet niet teveel vermogen hebben als het klopt ... Mr. Wout ok we zullen wel zien .. ik vind et goed
biggrin.gif
.

Scoot op de rollerbank .. froem froem hmmm Mr. Wout kijk nogal
confused.gif
hij komt maar tot de 0,3/0,4 hoe kan dit nou
biggrin.gif
biggrin.gif
... stomme wout zit wat op men alarm te drukken denk ik dat et een ab is voor begrenzer
smile.gif


Hij zo van jaa je hebt toch geen begrenzer .. ik neee natuurlijk niet wout ff onder scoot kijken nee geen snelle cilinder enzz .. doe je buddy even open hmm geen verdachte knopjes wout
confused.gif
.

Toen begon ie men lulverhaal te geloven
smile.gif
ja je bent 1 van de weinig die der wat aan doet als je een boete krijgt ... ja dat doe ik ook loser maar niet op jou manier
biggrin.gif


Hij nog ff lekker bluffen: Als ik je pak met 80/90 dan word er gesleuteld en als we dan een begrenzer vinden ben je de lul dan heb je een veel hogere boete BLaaT
biggrin.gif
biggrin.gif


Ik dus weg ik kom thuis oeps ik ben men verzekeringsbewijs vergeten kut
frown.gif
... belt die wout half uur later op men moeder aan telefoon blabla ... uw zoon heeft de scooter nu mooi afgevoerd
biggrin.gif
biggrin.gif
...

HAHA LoL Fuck the Police
smile.gif
biggrin.gif
rolleyes.gif
 
Advertisement - register to remove this

ja, die gasten belde mij ook op, moesten ze mijn ma hebben, ja, te snel, blabla, nog 2 keer en hij komt 30x30x30cm terug......... pfffff, hoop gelul
smile.gif
wel strakke actie trouwens
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
wat voor begrenzer had je dan ?

wel vette aktie

Begrenzer met schakelaar.

Rechterkant scoot op grote kap zitten van die design gaten heb ik daar d.m.v een beugeltje op het fraim voor gehangen je ziet er nix van (heb ik van iemand hier op forum).
 
Ik heb een hele tijd geleden ooit zo'n morse-code begrenzer aangeschaft , maar welke begrenzer is nou het best ?
En misschien kan je ook de 1a beste noemen als de beste 400 piek kost
smile.gif

thx.
 
Ik had de CGC met afstandsbediening, maar dat ding valt niet in te stellen. Althans zwaar kut... en als je hem bij scootparts besteld krijg je natuurlijk ook geen service.

Ik had gehoord dat de Pinasco + afstandsbediening een goeie was (160 piek). Maar dan hoor je weer van die verhalen dat die dingen straling uitzenden die de politie kan opvangen ofzo.

Het beste (en simpelste) schijnt zo een met aan/uit knopje te zijn.

Ik heb zelf ook die begrenzer met morse.
 
Back
Top