hoe lang per dag @ forum?

Yansuni

Fiets Member
ik weet niet of het al een keer langs is gekomen... maar et valt mij op dat ik de laatste tijd veel tijd doorbreng op het forum.... op schooldagen 2 - 3 uur... en vrije dagen nog veeheel meer....

mendophir is hier helemaal ziek veel (die heeft dan ook geen sociaal leven meer over :)).. en zo zijn er wel meer...

dus hoeveel tijd besteden jullie elke dag @ dit forum?
 
Advertisement - register to remove this

elke keer verschillend ! maar vandaag wel veel, want ben mijn kappen aan ut spuiten, en ik heb dus veel tijd over !
 
Originally posted by gomer_pyle
Te veel me ma wordt er helemaal gek van 8)

jah ik krijg zelf ook regelmatig te horen dat ik es iets anders moet doen... "je zult nu toch wel alles van die dingen afweten.. je doet de hele dag nix anders" :)

als alles wat ik hier lees over scooters zou gaan zou ik nou wel veel weten jah... maar ik ben 80% van de tijd @ GC :)
 
hier ook te vaak :(
ben al 2 op school eruit gekickt omdat ik naar sf.net zat te kijken 3 e is schorsing dus tjah het is nou wat geminderd :)
 
geen id, soms niet, vaker een uurtje of anderhalf ofzo, op de dagen dat ik echt helemaal niks te doen heb zit ik hier wel een uur of 5 denk, maar dat komt dus bijna nie voor. en daarvan denk 90 -95 % van de tijd in de GC, heb toch geen scooter meer
 
Zo'n 4 - 5 uur op een normale doordeweekse dag, en veel meer op dagen zoals dit :D Heb deze vakantie vrij weinig te doen dus zit ik er elke dag wel meer dan 6 uur op (met pauzes natuurlijk ;))

Internet = Life 8P
 
Back
Top