hoe lang per dag @ forum?

achj0h... je hebt een jaar de drang om wat langer dan een half uurtje op internet te kunnen maar dat kan niet vanwege dat KUT isdn.. heb je eindelijk kabel.. nou dan zit je wel even @ internet geplakt:p..

Maar zoals ik al edite ;)... het moet dan wel kut weer zijn.
 
Originally posted by JohnB
Nee Bar tdat zijn stille genieters 8P

Denk dat steeds meer mensen op het idee komen om niets te posten als ze niets nuttigs toe te voegen hebben.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2

Ik vind eigenlijk dat m'n aantal uren meevalt in verhouding tot wat ik post :S Ik lees over mensen die 4 uur per dag online zijn, en waar ik eigenlijk nooit postings van zie? Meningloze mensen ofzo? 8P


zo iemand ben ik dus....:)

weet nie zo gek veel van alles af dus post ik ook weinig terweil ik zo'n beetje alles hier lees en ook zo aan de 4 uur per dag zit

greets
 
doordeweeks: 3-5 uur per dag. :)
weekend: wat minder, heb ik meer te doen :)

kan me nog herinneren in de zomervakantie toen er het topic "de gr0te forum soap" was, toen ben ik echt 10 uur online geweest ofzo :D:D:D
 
Doordeweeks denk ik een uur of 3. in het weekend niet zo super veel, met werken ben je toch veel tijd kwijt :)

mja nu ik kabel heb wil ik er gebruik van maken ook :) tot enige tijd terug hadden we ook isdn en dan mocht ik aan het eind vd maand vrolijk bijlappen, omdat de telefoonrekening absurd hoog was.
 
Back
Top