bedrijfstemperatuur LC gemeten onder bougie?

Ferreltje said:
dus jij zegt dat ik gewoon 110 grade moet aanhouden op mijn teller?? dan moet ik heel mijn rad afplakke denk ik dan mmaar morge ff kijke thnx al vast

110 graden onder de bougie moet makkelijk kunnen idd...
 
Ferreltje said:
miereN neukers:L:L

mja ik haal maandag wel eerst een andere temp meter.. hier wordt ik ook niets wijzer van

Wat heb je nu dan? Ik ga natuurlijk wel uit van een thermokoppel, (bijv. AIM) niet zo'n onbruikbare Koso ring.
 
Joël said:
Wat heb je nu dan? Ik ga natuurlijk wel uit van een thermokoppel, (bijv. AIM) niet zo'n onbruikbare Koso ring.


een rpt... ik had vorige week.. een lc meter gehaalt.. maar die was stuk en twins is nu week dicht... daarom heb ik ac temperatuur meter erop...
 
ik hen nu nieuwe warmtemeter ik sluit ze vanaaf beide aan en als het morge droog is zal ik ff kijken hoeveel grade het scheelt als kvs temp 60 is en bij de bouzie ring hoeveel die daar is...
 
Ik reageer ook maar even hier in dit topic, gezien het ook met meten onder de bougie te maken heeft. Ik meet dus ook de temp onder de bougie, ( ik heb dan wel --> AC <--. Maar ik lees een aantal reacties terug (van Joël)datje rond de 120 graden wel veilig zit. Maar voordat ik daar in de buurt kom..moet ik hoe dan ook een paar keer volgas heen en weer knallen. Zodra ik weer langzaam rijd koelt hij direct weer af.

Jah of ik moet gewoon me lucht happertje afplakken tot hij warm is? (ik meet dit met een RPT teller ....)
 
kir said:
Ik reageer ook maar even hier in dit topic, gezien het ook met meten onder de bougie te maken heeft. Ik meet dus ook de temp onder de bougie, ( ik heb dan wel --> AC <--. Maar ik lees een aantal reacties terug (van Joël)datje rond de 120 graden wel veilig zit. Maar voordat ik daar in de buurt kom..moet ik hoe dan ook een paar keer volgas heen en weer knallen. Zodra ik weer langzaam rijd koelt hij direct weer af.

Jah of ik moet gewoon me lucht happertje afplakken tot hij warm is? (ik meet dit met een RPT teller ....)

Ac is een ander verhaal, daar zit je bij 160 graden nog veilig. Pas vanaf 170 a 180 graden moet je je zorgen gaan maken...
Dus als jij met je luchtkoeler met moeite aan de 120 komt, heb je een zeer (te) veilige setup.
 
Back
Top