70 cc onder piaggio typhoon kan dat?

Status
Not open for further replies.

spider

Banned
Ik heb een piaggio ,typhoon, met een standaard 50cc cilinder
Is het mogelijk om hier een 70 cc onder te leggen? en wat
leverd dit dan extra op? En hoe zit het dan met de cabarateur,
vario en andere onderdelen? moeten deze ook veranderd worden?
 
Advertisement - register to remove this

jeez, jij wil alles op 1 dag leren blijkbaar :)

als je nieuw bent: rechtsboven staat de
top_search.gif


-knop

kan je best wel wat vinden over piaggio

ook scootparts.nl , dan , in de shop, 'cilinders'

dan ctrl-f , 'piaggio' induwen, en lezen :)

(ja dat gaat; carb best groter; lagers te bekijken... )
eerst wat ervaring opdoen met onderhoud en verzorgen van 50cc...

klows
 
pff

ik zou als ik jou was eerst eens proberen met een 'snelle' bougie

zuigerstop.gif



dat scheelt al zo'n 15-20 kmph
 
Ik ben inderdaad een ,beginner, omdat ik mij nooit met
dit soort dingen heb bezig gehouden. Een vakman is nooit
geboren , Of wel soms??

PS: wat is een ,snelle, bougie? En hoe herken ik die?
 
hehe deze man heeft echt TE veel threads, dat is niet echt de bedoeling, je kan het beste gewoon gaan kloten aan je scooter, lees : uit mekaar halen en goed onthouden hoe het zat, zo heb ik het ook geleerd, en als je er niet uitkomt op het forum vragen, of een maat die dr meer van weet dan jij :)

en dan moeten de andere members hier niet gaan fokken, iedereen is ooit n00b geweest ;)
 
Originally posted by spider
Ik ben inderdaad een ,beginner, omdat ik mij nooit met
dit soort dingen heb bezig gehouden. Een vakman is nooit
geboren , Of wel soms??

PS: wat is een ,snelle, bougie? En hoe herken ik die?

inderdaad, sorry doed

een snelle bougie bestaat niet, en de rest wat hierboven staat moet je ook niet geloven
iedereen is beginner geweest maar je moet nietmeteen 'hardcore' gaan threadstarten.

gebruik een beetje 'zoek', neus wat rond en kijk es op scootparts.
zo leer je veel
 
hallo. mensen. dit vind ik beetje min van jullie. laat hem een beginner zijn. wisten jullie ook gelijk alles toen jullie net 16 waren. shit.. verpest het niet voor die mensen die net beginnen. ze moeten nog een hoop leren en ga niet gelijk van die bullshit vertellen en net alsof jullie alles weten. volgens mij hebben jullie dit ook gewoon van DIT FORUM Af.. GELEERD dus. dit moest ik ff kwijt. sorry voor offtopic
 
Ja sorry hoor niet meteen pisssed zijn. Maar hebbie gezien hoeveel threads er het afgelopen half uur van hem al voorbij zijn gekomen??
 
kerel doe het nou eerst ff rustig aan 500 km en deze man heeft het over 70cc en nieuwe koppeling en uitlaat terwijl hij in een andere thread zich afvraagd of rollen invloed kunnen hebben op het optrekken!?!?!?!?!
als kjou was zou k eerst is gaan aanklooien zoals SRurbanKID
zegd zo zijn de meeste begonnen en daar leer je echt het meeste van. en als je zo je cilinder bijvoorbeeld opfucked, jammer dan gooi je er 70cc onder. maar wel eerst verstevegings buizen plaatsen want ze brekken inderdaad snel doormidden en die snelle bougie zal inderdaad veel aan je topsnelheid veranderen
 
jezus mensen waarom doen jullie zo triest en posten jullie onzin:| , iedereen moet het toch leren??

tip aan de topicstarter: lees eens een paar weekjes het forum door, en je leert het snel genoeg(theorie dan)
ps: post voortaan dit soort beginnersvragen in beginnersforum aub :)
 
he jullie verpesten zo het forum vind ik hoor
maar goed ik spandeer er verder geen woorden meer aan


Pettige avond !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top