70 cc onder piaggio typhoon kan dat?

Status
Not open for further replies.

spider

Banned
Ik heb een piaggio ,typhoon, met een standaard 50cc cilinder
Is het mogelijk om hier een 70 cc onder te leggen? en wat
leverd dit dan extra op? En hoe zit het dan met de cabarateur,
vario en andere onderdelen? moeten deze ook veranderd worden?
 
Advertisement - register to remove this

jeez, jij wil alles op 1 dag leren blijkbaar :)

als je nieuw bent: rechtsboven staat de
top_search.gif


-knop

kan je best wel wat vinden over piaggio

ook scootparts.nl , dan , in de shop, 'cilinders'

dan ctrl-f , 'piaggio' induwen, en lezen :)

(ja dat gaat; carb best groter; lagers te bekijken... )
eerst wat ervaring opdoen met onderhoud en verzorgen van 50cc...

klows
 
pff

ik zou als ik jou was eerst eens proberen met een 'snelle' bougie

zuigerstop.gif



dat scheelt al zo'n 15-20 kmph
 
Ik ben inderdaad een ,beginner, omdat ik mij nooit met
dit soort dingen heb bezig gehouden. Een vakman is nooit
geboren , Of wel soms??

PS: wat is een ,snelle, bougie? En hoe herken ik die?
 
hehe deze man heeft echt TE veel threads, dat is niet echt de bedoeling, je kan het beste gewoon gaan kloten aan je scooter, lees : uit mekaar halen en goed onthouden hoe het zat, zo heb ik het ook geleerd, en als je er niet uitkomt op het forum vragen, of een maat die dr meer van weet dan jij :)

en dan moeten de andere members hier niet gaan fokken, iedereen is ooit n00b geweest ;)
 
Originally posted by spider
Ik ben inderdaad een ,beginner, omdat ik mij nooit met
dit soort dingen heb bezig gehouden. Een vakman is nooit
geboren , Of wel soms??

PS: wat is een ,snelle, bougie? En hoe herken ik die?

inderdaad, sorry doed

een snelle bougie bestaat niet, en de rest wat hierboven staat moet je ook niet geloven
iedereen is beginner geweest maar je moet nietmeteen 'hardcore' gaan threadstarten.

gebruik een beetje 'zoek', neus wat rond en kijk es op scootparts.
zo leer je veel