28 cab onder een sr

fret

Erik
hoi

zijn er mensen die het voorelkaar hebben gekregen om een keilhin,do28,mikuni onder een sr te kreigen en met wat voor spuitstuk hebben jullie dit gedaan , of moet er dan nog een gedeelte van je cab afgefreest worden. Hoop dat er iemand
is die mij hier meer over zou kunnen vertellen welk spuitstuk
beste is

mazzl luuk
 
Advertisement - register to remove this

Kan wel, moet een stukje van het metaal waar je spanningsrichter e.d. aanzit verwijderen (waar je buddy op leunt dus). Je kan dan in een recht spruitstuk je carb hangen. Heb dit nu ook zo op een phantom.
 
weet er niemand wat voor krom, of recht spuitstuk

type merk bv.

zou er er iemand mij kunnen vertellen wat er dan aan het subfraem verboud moet worden en waar je cab dan komt te hangen

ps search werk niet echt.
 
Ik heb het met een malossi 25mm spruitstuk, std. vorm. Dit is niet echt ideaal, want bij mij hing hij op het carter en de cilinder. En raakte tevens het sub-frame. Wanneer je een ophoogplaatje gebruikt moet dit probleem wel over zijn denk ik.

is op een phantom btw.
 
de search werkt uitstekend en waarom moet altijd alles tot op het minuscuulstje detailtje voorgekauwd worden:|
 
he sorry hoor. maar weet dan blijk baar niet echt hoe dat werk want als ik iets in type daan geeft de search niks. hoop dat er mensen mij kunnen uitleggen hoe de search werkt.

zo echt heel fijn zij krijg ik dit soort opmerkingen niet naar mij hoofd

mazzl luuk
 
Zo zit mijn 28 onder m'n Sr
1067556131100_1578.jpg


paar slangenklemmen enz.

Greetz Marly
 
Back
Top