This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Battlefield 4 ;)

Hahaha ik heb m bijna, ben nie van plan m veel te gebruike. Maar wel heerlijk om er een paar terug te pakke die een heel cq zitte te klote
 
Gvd petrik.! Haha ik gebruik mijn mk3a1 vaker dan de usas en na de patch word ie alleen maar beter!

En nog steeds verliefd op mijn pas ontdekte (daarvoor nooit gebruikt!) M4a1 wat een accuraatheid heeft dat ding zeg, heerlijk!
 
Gvd petrik.! Haha ik gebruik mijn mk3a1 vaker dan de usas en na de patch word ie alleen maar beter!

En nog steeds verliefd op mijn pas ontdekte (daarvoor nooit gebruikt!) M4a1 wat een accuraatheid heeft dat ding zeg, heerlijk!

m16a3 is ook zo heerlijk accuraat


Ik ben PKP addict sinds deze week, wat een monster is dat zeg

mk3a1 is net zo gay als usas btw

+1
 
Hahaha ik zie ons nog door metro lopen met 2 PKP's naast elkaar, hele squads ommaaien terwijl je gewoon door blijft lopen. Bazen ding idd

Pure terreur :W

Het toppunt was wel toen ik een groep van 8 man omver maaide achter de lift een paar potjes er voor
 
gister weer een potje op de xbox gedaan sinds lange tijd

met 870 MCS op grote map, Kharg Island (support: 870MCS + C4 )

23 kills 4 deaths
 
:X

Maar dat komt omdat de ene vliegt als een baksteen en de ander niet. Na de update gaan ze dat gelijktrekken begreep ik?
 
stelletje noobs.

enige waar ik last van heb is dingen die uit het niets verschijnen en er dan volgas tegenaan vlieg
 
Alle speltypes en maps vliegen ook lekker door elkaar heen nu.

/
Vind het er niet beter op geworden iig
 
Last edited: