Battlefield 4 ;)

Tof joh...die prive servers. Maak je een teamkill omdat iemand voor jou straaljager gaat lopen om vervolgens gekickt te worden :L
 
Ik had laatst dat ik elke keer gekilled werd door de admin welke in het andere team zat, zodat hij mijn vliegtuig kon jatten :L
 
Ik ok in canals proberen om enemy heli te jatten word ik gekicked. Kom ik terug zijn hun hetzelfde aan het doen, kill ik ze met een raket word ik gebanned. Kut admins...
 
Dat ga je nu dus krijgen, ''oo kunnen wij niet winnen?...dan gaan we ze toch lekker kicken en bannen..''

Stakkertjes.

Doe mij maar gewoon die oude Dice servers maar weer zonder dat ''epic battles etc etc.'' Doe je conquest kom je later in een rush :L
 
dit weekend tijdens The-Party in eindhoven voor de lol meegedaan aan bf3 compo.
Werd squad rush 4vs4 20 tickets gespeeld.

Nog nooit zoiets als team gedaan dus lekker voor de lol mee gedaan.
De eerste pot werden we gewoon ff heulemaal van de kaart geveegd :D je kreeg niet eens tijd om te schieten. Terwijl ik op public echt wel aardig kan raken. Dit team had uiteindelijk ook de finale bereikt.
Wij zijn uiteindelijk van de 11 teams als 6e geëindigd geloof ik, dus niet eens zo heel slecht voor wat we ervan verwachtte :p

Zoiets is wel vele malen toffer om te doen (met een serieus team) dan dat 64 knakkers elkaar kapot sprayen op goed geluk.
 
Jaa eindelijk meer tickets op de xdoos! Is veul beter idd.

Gister een potje dat 70 min had geduurt! Was er daarna ook ff klaar mee :+
 
Zat ik net weer een keer door die BF store te kijken of er nog wat te downloaden valt, zag ik dus dat je die rommel voor je wapens en voertuigen gewoon kunt kopen :W..

Vanmiddag die ultimate pack maar kopen. Eindelijk van dat gezeur met die voertuigen af.
 
Die unlock-packs zijn kansloos.

als je gewoon eerst leert vliegen unlock je die shit vanzelf wel.. ik heb voor de jets ook nog lang niet alles, maar je hebt er ook geen klote aan als je toch niet kan vliegen!

vind het net cheaten!
 
Moet ik wel de kans krijgen om te vliegen.

Word er echt kots ziek van dat wanneer ik in zo'n chopper zit binnen 3 sec al gepiep hoor en 2 sec later 3 rockets achter me aan krijg.

En kan me eig weinig schelen of het kansloos is ja of nee. Heb wel wat beter te doen in het spel dan uren en uren in zo'n ding te gaan zitten voor een paar rotpunten :)
 
Ik zal je wat tips geven voor de chopper:

- Als je gelockt wordt, niet gelijk je flares gebruiken maar wachten totdat de enemy echt een raket afvuurt.
- Zodra jij je flares hebt gebruikt moet je gelijk OMLAAG en zorgen dat je tussen gebouwen/langs een rotswand vliegt. Nu moet je dus ook laag blijven vliegen zodat je niet gelockt kan worden.
-Zodra je je flares weer terug hebt (je hoort een klik geluid, of je ziet Flares Ready in je scherm) kan je weer omhoog komen en verder vliegen

Hetzelfde geldt voor jets, niet gelijk je flares gebruiken. Gewoon wachten totdat er echt een raket achter je reet zit.

Zolang je je hier aan houdt, zijn er eigenlijk alleen nog choppers(/jets) die je uit de lucht kunnen schieten.
 
Lol, ga jij lekker die upgrade pack kopen, het enige wat je er mee wint is de ECM jammer (welke ik altijd gebruik) maar flares zijn eigenlijk net zo goed, en die krijg je vanaf het begin.

Die packs zijn echt nep, wij werken ervoor, en de rest koopt ze :x
 
Lol, ga jij lekker die upgrade pack kopen, het enige wat je er mee wint is de ECM jammer (welke ik altijd gebruik) maar flares zijn eigenlijk net zo goed, en die krijg je vanaf het begin.

Die packs zijn echt nep, wij werken ervoor, en de rest koopt ze :x

:henko:

En @ Robin, Dat weet ik wel hoor ;).. maar dat maakt geen fuck uit. Rotzooi vliegt me alsnog om de oren. Hoor ook nooit wat anders dan dat lock gepiep. Probeer dan nog maar eens een keer rustig te spelen.

Maar achteraf maakt die pack ook geen fuck uit :rolleyes:

/

En hoe zit het met die eigen servers? Wou gisteravond proberen maar ik kan niks selecteren als je in het venster met werelddelen komt.
 
Back
Top