battlefield 2

Ik moet eigenlijk eerlijk zeggen: Met sniper ben ik het beste :p
Maja iedereen kent nu wel de mooie snipe plaatsen, dus is het wel iets moeilijker.
 
Ik zit samen met Patrick bij een clan met een eigen server, zal later op de dag ff het IP Posten, en als ik aan het spelen ben dan ben ik daar iig,

Nickname: -=ThC=-Neo105
 
Hahaha nooooh...
dan heb ik wel is tegen jouw gespeeld :) Jullie waren wel goed, maar lang niet allemaal :p (Voor de gene die mee deden)

Dus jij bent die Neo105...had je me wel vaak te pakken haha. Irritaties lagen hoog toen :p
 
Ossje said:
Hahaha nooooh...
dan heb ik wel is tegen jouw gespeeld :) Jullie waren wel goed, maar lang niet allemaal :p (Voor de gene die mee deden)

Dus jij bent die Neo105...had je me wel vaak te pakken haha. Irritaties lagen hoog toen :p

Owned :winner:

Mja, klopt wel, niet iedereen is goed, maar ik heb me dag ook wel eens niet hoor, wat mij altijd opvalt is dat als je vaak doodgeschoten wordt, dat je er ook steeds minder van gaat bakken, omdat je gewoon depri wordt, en kwaad :p

Ben trouwens echt een helicopter owner :p

Wanneer/waar heb je tegen mij gespeeld dan? en hoe heet je?
 
[5th]Nick said:
Owned :winner:

Mja, klopt wel, niet iedereen is goed, maar ik heb me dag ook wel eens niet hoor, wat mij altijd opvalt is dat als je vaak doodgeschoten wordt, dat je er ook steeds minder van gaat bakken, omdat je gewoon depri wordt, en kwaad :p

Ben trouwens echt een helicopter owner :p

Wanneer/waar heb je tegen mij gespeeld dan? en hoe heet je?

Ja klopt wel wat je zegt. Heb net weer ff potje gespeeld @ Wake Island 2007...ging goed daar :)
Ben nu een Veteran Spec Ops. :p en bijna op de 3600punten. Nog lang niet bij jouw dus haha

Ik heet Tha_OZ trouwens :)

Volgens mij was het in de map Strike at Karkand, waar wij tegen elkaar gespeeld hebben. Vind ik zelf erg toffe map samen Wake Island 2007 :)

Vliegtuigen en Heli's bak ik niks van :p Tank/APC is meer mijn ding :p
 
[5th]Nick said:
Kortom, Gas geven en draaien pffuuu :L

:p:*

lekker puh :p

Die transport heli heb ik nog wel onder bedwang maar die andere gaat me allemaal wat te snel :p Eerst maar is ff oefenen in single player denk :)
 
ben ff die patch aan het downloaden van 300mb.
EA server is alleen rete sloom dus moet ff 45 min wachten.

Heb daarna wel zin in een game.
Iemand?
 
nee...gewoon via batlefield 2 nu online spelen, op mn desktop..
Ik zit in e-global dedicated server oid..

nickname : r0bert_n0hhh :X :p

Ooiii


Anders maken we een gameavond/middag aan over een paar dagen
 
Je kan beter gewoon BF2 opstarten en via daar multiplayer doen. Kan je nog goeie ping/players servers uitzoeken.

Patch heb ik gewoon via EA gedownt met leuke snelheid. Komt miss omdat er delen van de wereld nu 'wakker' zijn, dat het druk is.
 
Back
Top