battlefield 2

Volgens mij heb ik de helft van het spel nog niet gespeeld in single modus, who the fuck kan je wapen unlocken?

Ik heb alleen maar die single player missie's gespeeld met cpu team mates enzo.
 
Ik ben bezig met het reinstalleren van BF2 (Geformateerd :rolleyes:) en de update wordt gedownload, dus zometeen kan ik gaan beginnen, rond een uur of 12
 
Robert, ik heb alle wapens op 1 wapen na, maar als ik dan single player ga doen, dan heb ik geen 1 bonuswapen, ik denk dat dat gewoon zo blijft
 
nukes1.jpg

dit is pas geowend worden
 
hahaha niemand die het ook snapt in het spel zelf hahaha :D

@Robert: Nieuwe wapens unlock je door in multiplayer te gaan spelen. Dan ga je punten halen...als je genoeg punten ga je een rank hoger en mag je een wapen unlocken etc etc...

@Nick: Heb je ze echt allemaal?? :W Dus ook die 3e generatie geweren enzo...die lijken mij dus best vet :p
 
Multiplayer houdt in dat je dan tegen andere personen speelt of ook tegen de cpu?
Vind het maar een raar spel, wel tof, maar steekt raar in elkaar :p
 
Ossje said:
@Nick: Heb je ze echt allemaal?? :W Dus ook die 3e generatie geweren enzo...die lijken mij dus best vet :p

Jup op 1tje na geloof ik, 3de generatie ownt, vooral de sniper :)

Zal als ik thuis ben wel ff screenshot maken :)
 
Dat is echt vet dat je die wapens hebt. *is jaloers* :p Ik wil die sniper vooral hebben :) Weet je ongeveer vanaf welk aantal punten je die kan krijgen?? Of moet je eerst ook die andere ge-unlocked hebben?? Ik heb nu zeg maar de eerste 3 vrij. De rest speel ik nooit, vind ik maar kut :p

@ Robert: Multiplayer is online tegen andere uit de wereld. Tegen cpu heet singleplayer. Heel normaal dus...niks raars aan :p
 
Mja, je kan zelf kiezen he, maar volgens mij moet je voor die 2de en 3de generatie ook Special Forces hebben, en nu Euro Forces pack uit is gekomen (Te downloaden voor 8 euries) Kan je weer een paar wapen halen geloof ik, ik heb nu P90 erbij voor Anti Tank (Machinegeweer), en een MP5 voor Elite...

Maar heel vreemd want als je die upgrades erop hebt krijg je meteen ook extra wapens :S

Mja gewoon regelen dus :p

Ik ga vanavond ertegenaan, iemand die joint? :p
 
Back
Top