JohnnyP Vuurvos member 8 December 2012 #42 vind niet zo... zowel stance als velgen... zal wel enige zijn
Rowan Well-Known Member 8 December 2012 #43 Zeker niet, vind het spuuglelijk. Dat type velg kan ik ook gewoon niet mooi vinden.
wheelie*zip Insane J-SLfreestyle 9 December 2012 #45 Mijn wieltjes van afgelopen tijd: Staan ook te koop trouwens hier
wheelie*zip Insane J-SLfreestyle 10 December 2012 #48 Maykel said: Had je met je vorige passat adapters ? Click to expand... nope... had wel gekund/gemogen maargoed, zo liep het NOOOIT nie aan... trailer met 3 bikes, volle bepakking achterin en alles viel mooi binnen de kasten en dus chill
Maykel said: Had je met je vorige passat adapters ? Click to expand... nope... had wel gekund/gemogen maargoed, zo liep het NOOOIT nie aan... trailer met 3 bikes, volle bepakking achterin en alles viel mooi binnen de kasten en dus chill
wheelie*zip Insane J-SLfreestyle 10 December 2012 #49 Rowan said: Das niet duur vriend, wat ga je nou halen dan? Click to expand... zit te denken aan 17" OEM icm met m'n schroefsetje... Zou wel graag air willen, maja, shitsduuuuuuuurrrrrrr
Rowan said: Das niet duur vriend, wat ga je nou halen dan? Click to expand... zit te denken aan 17" OEM icm met m'n schroefsetje... Zou wel graag air willen, maja, shitsduuuuuuuurrrrrrr
Maykel 600RR 10 December 2012 #51 Wil ik ook wel op de golf, mn wijf jaagt de hele bodem aan stront :x
ErwinZ GC Member 10 December 2012 #53 Maykel said: Wil ik ook wel op de golf, mn wijf jaagt de hele bodem aan stront :x Click to expand... Daarom heeft mijn gf een eigen auto en rijdt ze niet in de mijne
Maykel said: Wil ik ook wel op de golf, mn wijf jaagt de hele bodem aan stront :x Click to expand... Daarom heeft mijn gf een eigen auto en rijdt ze niet in de mijne
Lieuwe Super User 10 December 2012 #55 Wielbout issue ook opgelost @ Ibiza. Verkoper van de wielen heeft er 16 slotbouten voor te liggen Gewone wielbout waar een dop over komt is geen optie, moet iets zijn met een inwendig aansluiting. Dit weekend ophalen en de wielen eronder knallen.
Wielbout issue ook opgelost @ Ibiza. Verkoper van de wielen heeft er 16 slotbouten voor te liggen Gewone wielbout waar een dop over komt is geen optie, moet iets zijn met een inwendig aansluiting. Dit weekend ophalen en de wielen eronder knallen.
InIMoeK DCA GODZUKI 11 December 2012 #58 Maykel : http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...4bbabe740c1b&previousPage=lr&pageNum=4&pos=25