Banden & Velgen Topic #23

Gister setje velgen opgehaald voor de Ibiza voor een net prijsje :)

oisjuo.jpg


Tof model + kleur imo! Past wel goed bij de wagen. Komt een setje 195/50 Uniroyal Rainexpert's om, lekker door de regen/bagger scheuren.
 
Ervaring mee blijkbaar? :) Lijkt me wel een prima bandje voor de herfst/winter gezien het zachte rubber en open profiel.

Reed op mijn Polo met Tyfoon Eurosnow 2 winterbanden, maar die vielen mij erg tegen. Vind winterbanden in Nederland een overbodige luxe.
 
Hier P-Zero Nero's op de 17" GT 3.2 spaakwielen in de zomer, en Sottozero's op de 17" Ti's in de winter :p

Maandag komen ze er weer onder, in Plastidip zwart deze keer. Ben echt benieuwd hoe dat gaat staan 8)
 
Mn maat rijd ook met rainexpert en hij is dik tevreden over op de slijtage na. Echter ligt dat ook wel een beetje aan hem.
Hij reed overigens 9:33 op de ring met die banden en 27 graden.
 
Ze zaten hier onder de vlamrosa van gf. Na 1 jaartje (max 15k km) voorbandjes op :p Slijten als een malle.. reden wel prima met nat weer.. was wel met 155/70/13.. normaal is het onderstuuuuuuuur.. maar met die bandjes kon je weer een beetje de rotondes om met nat weer.
 
Zonet geprobeerd de nieuwe velgen te monteren @ Ibiza, maar ik krijg de bouten niet vast. Niet genoeg ruimte om de dop erop te krijgen :?

Lukt net niet, als ik nu iets aandraai zit de dop vast en beschadig ik alles. Iemand enig idee wtf ik dan moet gebruiken? :)
 
Back
Top