Blijft een knappe cabrio. idd ff de plaat en sticker wijzigen.
Een houder nemen die gewoon zwart is zonder text.
Als een platenspeler die blijft hangen...zoals eerder gezegd: sticker blijft (zou niet weten waar ik die mee zou moeten vervangen? StanceWorks/DUBZ/LOW/ETC flauwekul?)
Ik had een kentekenhouder zonder tekst. Been there, done that.
Ik heb er nu een van BMW Ekris. Vind die gele balk eronder wel wat hebben en staat beter dan SJON'S TUNING GARAGE oid.
Dat is wel te doen. Heb ik zelf toen ook gedaan. Je teller wordt iets accuraterVraage aan kenners;
Ik heb nu 205/50/16 op m'n Astra, en moet 4 nieuwe vanden. In hoeverre kan ik hier vanaf wijken? Was daar niet zo'n handige site voor? Neem bijv aan dat 205/55/16 geen probleem is? Die zijn gek zat namelijk veel cheaper te vinden.
En bijv 195/50 of 55/16?
Als een platenspeler die blijft hangen...zoals eerder gezegd: sticker blijft (zou niet weten waar ik die mee zou moeten vervangen? StanceWorks/DUBZ/LOW/ETC flauwekul?)
Ik had een kentekenhouder zonder tekst. Been there, done that.
Ik heb er nu een van BMW Ekris. Vind die gele balk eronder wel wat hebben en staat beter dan SJON'S TUNING GARAGE oid.
Sticker slaat sowieso nergens op aangezien het niet echt een circuit auto is. Staat gewoon slordig. Gewoon geen sticker. Gele balk precies hetzelfde.
Maar goed, t is jouw auto
Zegt degene met een (ex) Move Over sticker. 8P
Wat is er mis met die ring sticker? Is toch helemaal geen overdreven sticker ofzo?
(zeker vergeleken met een of andere raamsticker :#)
Sticker slaat sowieso nergens op aangezien het niet echt een circuit auto is. Staat gewoon slordig. Gewoon geen sticker. Gele balk precies hetzelfde.
Maar goed, t is jouw auto
Raamstickers moeten draf..
8P