This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden & Velgen topic #22

Blijft een knappe cabrio. idd ff de plaat en sticker wijzigen.

Een houder nemen die gewoon zwart is zonder text.

Als een platenspeler die blijft hangen...zoals eerder gezegd: sticker blijft (zou niet weten waar ik die mee zou moeten vervangen? StanceWorks/DUBZ/LOW/ETC flauwekul?)

Ik had een kentekenhouder zonder tekst. Been there, done that.

Ik heb er nu een van BMW Ekris. Vind die gele balk eronder wel wat hebben en staat beter dan SJON'S TUNING GARAGE oid.

Vraage aan kenners;

Ik heb nu 205/50/16 op m'n Astra, en moet 4 nieuwe vanden. In hoeverre kan ik hier vanaf wijken? Was daar niet zo'n handige site voor? Neem bijv aan dat 205/55/16 geen probleem is? Die zijn gek zat namelijk veel cheaper te vinden.

En bijv 195/50 of 55/16?

:winner:

Mooie wagen, ziet er geweldig strak uit

Dat is wel te doen. Heb ik zelf toen ook gedaan. Je teller wordt iets accurater

Is op i-net momenteel een goede deal voor Energy Savers van Michelin. 79 euro voor de 205/55-16 maat.

Ben bij die arosa toen van 185/50/14 naar 185/55/14 gegaan, geen verschil te merken.

Sticker slaat sowieso nergens op aangezien het niet echt een circuit auto is. Staat gewoon slordig. Gewoon geen sticker. Gele balk precies hetzelfde.

Maar goed, t is jouw auto

Hahahahah, inderdaad!

Maar hij heeft wel gelijk, ook al doet hij het zelf ook fout met de raamband .

Edit: Maar de velgen vind ik super Folkert :W!

Sticker slaat sowieso nergens op aangezien het niet echt een circuit auto is. Staat gewoon slordig. Gewoon geen sticker. Gele balk precies hetzelfde.

z´n sticker is gewoon voor de liefhebber, niks mis mee imo

Wat is er mis met die ring sticker? Is toch helemaal geen overdreven sticker ofzo?

(zeker vergeleken met een of andere raamsticker :#)

Ding ziet in een jaar volgens mij vaak zat het circuit hoor

Ziet iemand welke wielen dit zijn ? :W

Edit: Machiel weet ook alles Zijn 949 Wheels en helaas alleen leverbaar in 4x100, heb ik weer haha!

Last edited: