Jesse. Aircooled 29 November 2011 #881 Bel anders ff wheelerdealers op die hebben toch ook een keer zo'n ding Circuit ready gemaakt . Of deze spoilert er ook bij.
Bel anders ff wheelerdealers op die hebben toch ook een keer zo'n ding Circuit ready gemaakt . Of deze spoilert er ook bij.
pimS Dajumn! 29 November 2011 #882 Dutch944 said: 9, 255 banden Click to expand... beetje zwakjes, je moet 8J voor 10J achter
Dutch944 Driving Madman 29 November 2011 #883 @Jesse, heb al een 968CS spoiler, die kan ik al niet eens gebruiken voor downforce; te weinig pk's.. Maar als ik een echte racer ga bouwen komt die Boeingvleugel er zeker op @Pim, niet zeike jij heb ook maar 215 bandjes.. ;-)
@Jesse, heb al een 968CS spoiler, die kan ik al niet eens gebruiken voor downforce; te weinig pk's.. Maar als ik een echte racer ga bouwen komt die Boeingvleugel er zeker op @Pim, niet zeike jij heb ook maar 215 bandjes.. ;-)
El Barto Yieeehaaaw... 29 November 2011 #885 ik zou voor iets origineels uit die tijd gaan, teledials bv: moderne velgen staan niet onder een 944 imo
ik zou voor iets origineels uit die tijd gaan, teledials bv: moderne velgen staan niet onder een 944 imo
Dutch944 Driving Madman 29 November 2011 #886 pimS said: i know...maar.. Turbo > alles Click to expand... Gaaaaaaap.. Ga lugtronic fixe, dan mag je weer mee praten.. Oke, jij wint.. Ik wil ook turbo.. :-/
pimS said: i know...maar.. Turbo > alles Click to expand... Gaaaaaaap.. Ga lugtronic fixe, dan mag je weer mee praten.. Oke, jij wint.. Ik wil ook turbo.. :-/
Dutch944 Driving Madman 29 November 2011 #887 El Barto said: ik zou voor iets origineels uit die tijd gaan, teledials bv: moderne velgen staan niet onder een 944 imo Click to expand... Ben je zaterdag bij de meet? Dan kan je me bak met huidige velgen zien..
El Barto said: ik zou voor iets origineels uit die tijd gaan, teledials bv: moderne velgen staan niet onder een 944 imo Click to expand... Ben je zaterdag bij de meet? Dan kan je me bak met huidige velgen zien..
Xander Registered Abuser 29 November 2011 #889 Jesse. said: Bel anders ff wheelerdealers op die hebben toch ook een keer zo'n ding Circuit ready gemaakt . Click to expand... :~:~:~:~:~
Jesse. said: Bel anders ff wheelerdealers op die hebben toch ook een keer zo'n ding Circuit ready gemaakt . Click to expand... :~:~:~:~:~
Dutch944 Driving Madman 29 November 2011 #892 Alleen rijd een getunede 944 turbo hem er op circuit wel uit.. Töts in die gesichte!
michielD scootshop.be 29 November 2011 #893 En toch rijd een getunede 911 turbo een 944 turbo eruit op het circuit, BAM
Dutch944 Driving Madman 29 November 2011 #894 Keep on dreaming.. een rsr wordt er al uitgereden.. En dan is t niet eens een snelle 944t.. In Amerika rijden ze met 550rwhp rond
Keep on dreaming.. een rsr wordt er al uitgereden.. En dan is t niet eens een snelle 944t.. In Amerika rijden ze met 550rwhp rond
Dutch944 Driving Madman 29 November 2011 #899 Rocco. said: Mooi. Click to expand... moest ff fokken hor.. Maar de 911 is gewoon :~:~:~:~:~:~:~ en een 944 niet
Rocco. said: Mooi. Click to expand... moest ff fokken hor.. Maar de 911 is gewoon :~:~:~:~:~:~:~ en een 944 niet
Lieuwe Super User 29 November 2011 #900 Ben ik de enige die die velgen (iig de kleur ervan) @ M3 fugly vind?