Banden & Velgen topic #20

Status
Not open for further replies.
Ho, ho, ik was eerst
we.gif

als jullie toch vechten om dat blik met wielen, ga ik er wel met die E190 vandoor :D

godver! wat een verschr strak ding

edit: kut, arne heeft m al

Eindelijk een winkel gevonden die ze verkoopt in Nederland :W 8) http://www.maicos.nl/xxr-521-gold-16-8-0-j-4x100-20.html

Even mailen wat de levertijd is, maar denk dat ik ze sowieso bestel want de winter komt er toch aan :)

ET20 is wel laag dus ook kijken voor een camber kit ben ik bang :P

[ir]http://i50.photobucket.com/albums/f338/suprahtt/Subaru048.jpg[/ir]

Onder een EK (alleen dan een andere kleur):
[ir]http://2.bp.blogspot.com/-kZTqwuo-kdo/TmZMWJQZD-I/AAAAAAAAAPg/AtNZNP7WJfI/s1600/IMG_7858.jpg[/ir]

[ir]http://3.bp.blogspot.com/-x6nCG37-nVQ/TmZMVMp5JgI/AAAAAAAAAPU/WROvOeXEQBo/s1600/IMG_7830.jpg[/ir]

Edit: Besteld! :W

Last edited:
Idd, hopen dat t snel kutweer word8P:D

Inderdaad, heb ook de winterbanden laten monteren eergister, dus laat de sneeuw maar komen! Goodyear UltraGrip 2 hebben ze gemonteerd.

Wel klote alleen, er brandt nu een controlelampje; 'banden controleren aub'. Ff langs de pomp om de spanning te checken, maar volgens mij is dat de 'Tyre Leak Indicator', dus kan izjn dat er 1 langzaam leegloopt, of dat ze de 4 banden links en rechts niet gelijke druk hebben gegeven ofzo.

Die XXR velgen zijn baas Wes! Ik heb er ook naar zitten kijken voor daily velgen.

Alleen als de ibiza weg is kan ik de crx binnen zetten en gewoon een echt traphok van maken. Nu is het me enige vervoersmiddel :P

@ Wesley : waar zijn de Glanza plannen gebleven?

Heb de kans gekregen om in een Glanza te kunnen rijden met een catback systeem en een CAI Systeem en ik word er niet warm van.

Die Turbo is echt heel gaaf en het gaat leuk van zn plek, maar voor de rest is het niet echt mijn ding :)

Als ik dan weer mijn eigen EKtje zie staan en fantaseer ik een heuze B-Serie in dan krijg ik het weer helemaal warm :D!

Ik heb altijd zoiets van, hoe gek het ook klinkt. Ik moet een klik met een auto hebben als ik er in ga zitten, en dat had ik niet echt met een Glanza. Ondanks dat er Recaro's in zaten :P

Die XXR velgen zijn baas Wes! Ik heb er ook naar zitten kijken voor daily velgen.

Alleen als de ibiza weg is kan ik de crx binnen zetten en gewoon een echt traphok van maken. Nu is het me enige vervoersmiddel :P

Heb ze besteld :W Wel een levertijd van 3 tot 4 maanden en hoef pas te betalen als ze binnen zijn :P

Inderdaad, heb ook de winterbanden laten monteren eergister, dus laat de sneeuw maar komen! Goodyear UltraGrip 2 hebben ze gemonteerd.

Wel klote alleen, er brandt nu een controlelampje; 'banden controleren aub'. Ff langs de pomp om de spanning te checken, maar volgens mij is dat de 'Tyre Leak Indicator', dus kan izjn dat er 1 langzaam leegloopt, of dat ze de 4 banden links en rechts niet gelijke druk hebben gegeven ofzo.

UltraGrip 2? Er is inmiddels al de UG 8:p Jij hebt een golf ofniet? Ik zou ff proberen om de sensoren te resetten, dan is het vaak al opgelost.

Banden even alle 4 goed op spanning zetten.. als dat gedaan is knopje inhouden en poef.. lampje uit :)

UltraGrip 2? Er is inmiddels al de UG 8:p Jij hebt een golf ofniet? Ik zou ff proberen om de sensoren te resetten, dan is het vaak al opgelost.

Heeft voornamelijk met de bandgrootte te maken wat er beschikbaar is. Voor de maat die ik zoek (225x40x18 ) zie ik op internet ook alleen maar UltraGrip 2. Voor andere maten zie ik wel 8 bv... Bij 8 zegt GY trouwens, standaardprestaties en bij 2 zegt GY high performance :+ Maarja, heb ze zelf niet gekozen, gaat gewoon via Athlon. Dure bandjes zag ik al wel, als ik dat zelf zou meoten betalen zou ik wel ff voor onderzoeken :p

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back