Idd, hopen dat t snel kutweer word8P
@ Wesley : waar zijn de Glanza plannen gebleven?
Die XXR velgen zijn baas Wes! Ik heb er ook naar zitten kijken voor daily velgen.
Alleen als de ibiza weg is kan ik de crx binnen zetten en gewoon een echt traphok van maken. Nu is het me enige vervoersmiddel
Inderdaad, heb ook de winterbanden laten monteren eergister, dus laat de sneeuw maar komen! Goodyear UltraGrip 2 hebben ze gemonteerd.
Wel klote alleen, er brandt nu een controlelampje; 'banden controleren aub'. Ff langs de pomp om de spanning te checken, maar volgens mij is dat de 'Tyre Leak Indicator', dus kan izjn dat er 1 langzaam leegloopt, of dat ze de 4 banden links en rechts niet gelijke druk hebben gegeven ofzo.
Inderdaad, heb ook de winterbanden laten monteren eergister, dus laat de sneeuw maar komen! Goodyear UltraGrip 2 hebben ze gemonteerd.
Wel klote alleen, er brandt nu een controlelampje; 'banden controleren aub'. Ff langs de pomp om de spanning te checken, maar volgens mij is dat de 'Tyre Leak Indicator', dus kan izjn dat er 1 langzaam leegloopt, of dat ze de 4 banden links en rechts niet gelijke druk hebben gegeven ofzo.
UltraGrip 2? Er is inmiddels al de UG 8 Jij hebt een golf ofniet? Ik zou ff proberen om de sensoren te resetten, dan is het vaak al opgelost.
Banden even alle 4 goed op spanning zetten.. als dat gedaan is knopje inhouden en poef.. lampje uit