Lennox Well-Known Member 9 August 2011 #25 Vandaag twee nieuwe voorbanden erop laten zetten. Nu zag ik net dat er stuk minder lood op zit dan eerst. Aan binnenkant van de velg zie je nu nog wel schuurplek zitten t.b.v. eerdere lood. Balen
Vandaag twee nieuwe voorbanden erop laten zetten. Nu zag ik net dat er stuk minder lood op zit dan eerst. Aan binnenkant van de velg zie je nu nog wel schuurplek zitten t.b.v. eerdere lood. Balen
dokman_B Well-Known Member 12 August 2011 #32 vanmiddag setje velgen voor mijn broer zijn golf v gti uitgevoerd ophalen in Grou. post wel foto's als ze er onder zitten
vanmiddag setje velgen voor mijn broer zijn golf v gti uitgevoerd ophalen in Grou. post wel foto's als ze er onder zitten
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 14 August 2011 #38 Rowan said: Die cooper S is echt :7! Click to expand... Jammer dat ze een wielboutje te weinig in dat voorwiel hebben gedraaid :?
Rowan said: Die cooper S is echt :7! Click to expand... Jammer dat ze een wielboutje te weinig in dat voorwiel hebben gedraaid :?
Tommy. *BA DUM TSS* 14 August 2011 #39 komt door de adapters, geen vlees genoeg om een gat te maken voor de 5e