This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden & Velgen topic #20

Status
Not open for further replies.
haha ook serieus ook nog:0
Kzoek stiekem een kale 2 deurs belastingvrij e30, 5 gaats ligt bijna klaar, alleen nog voorremmen.
Dat dan opbouwen, alleen moet er nog een dikke motoren uit de lucht vallen

Ik zou voor 2 of 3 kiezen.
Denk dat die CH replica's er wel mooi bijpassen.
En ben persoonlijk zwart/gepolijst wel beetje aan het beu raken. Maar das natuurlijk persoonlijk

Komt het ook echt onder een witte of een andere kleur? Bij een wat donkere kleur zou ik voor de laatste gaan!

Rood staat bijv ook dik met die velgen!

Fabrieksaf is sowieso geen optie ivm bluemotion gezeik, en ik wil ook donkere velgen omdat het zeer ws. een witte gaat worden. Ik zal eens op die site kijken Arne, tnx

tweedehands in DL een set mooie OEM wielen scoren, kosten vaak geen klap. En zijn bij verkoop ook nog wat waard ipv neppers...

Ik vind een Golf variant op Classixs altijd wel mooi, is 17":
[ir]http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200803/volkswagen-golf-vari-4-1_1600x0w.jpg[/ir]

Niet te schreeuwerig, wat sowieso mooi is op een Bluemotion, anders krijg je zo hard een ik-wil-wel-maar-kan-niet look.

Mwah valt imo wel mee, het is ook een highline dus dat scheelt toch al weer iets qua looks, kon gelukkig ook xenon e.d. meebestellen dus al met al nog best aangekleed. Wil er alleen voor de zomer leuke velgen bij hebben, en ik vind die BBS reps in het antraciet nog steeds erg mooi. OEM velgen vind ik tot nu toe vrij weinig aan, ja die rs6 laten coaten in het antraciet lijkt me dik. De rest boeit me weinig.

Zeau, net 16x Dunlop Wintersport 4D's besteld. 3D beviel erg goed en de 4D moet alleen maar beter zijn.

Groupbuy ftw! En nu zijn ze nog betaalbaar ten opzichte van wanneer er sneeuw ligt

Status
Not open for further replies.