This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden & Velgen topic #19

Status
Not open for further replies.
Nja vind het eigenlijk wel tovv.
Achter iets hogere banden
Als van het weekend de velgen eronder zitten zsm een schroefset eronder :+

Inderdaad, de 30 geeft het percentage weer, 30%, van de breedte van de band in mm.

Ik gebruik die percentage's wel eens om de omtrek van een band te meten.
Diverse maten velgen en banden op een rijtje zetten en daaruit de meest of de op 1 na meeste kleine omtrek pakken als die prijstechnisch veel lucratiever is.

Ben nogsteeds niet helemaal overtuigd, maar 't staat wel nice 'black' on black.
Denk dat zo'n dikker achterbandje idd ook wel vet staat.
Weet alleen niet of 't zo heel erg op gaat vallen, zoals op vorige pagina?

@ Frank : Platte banden sucken zoizo. Zal misschien mooi staan, maar rijd niet bepaald 'prettig'.

Mooie velgen! Heeft zeker wel even geduurt om ze in nederland te krijgen met die toestand in japan?

Klopt en het valt allemaal wel mee.
Ik ben er tevreden mee

Ja heb 11 weken moeten wachten.
Hoop morge me lugnuts met locks binnen te krijgen kennen ik ze gelijk op de Supra schroeven

Mooie wielen frank, ben erg benieuwd hoe het totaal plaatje word als je Soepje nog iets omlaag gaat. Wat voor schroefset heb je op het oog, toevallig geen Supro

Nee het word een Tein of KW set.
Samen met Dane nog even over hebben. Zijn allebei even duur maar zijn wat verschillend van elkaar.
Dus moeilijke keuze. Maar dat komt goed.

Snel monteren die handel Frank! Ben wel benieuwd! Zal de Supra wel een complete make-over geven i.t.t. die std rims! :W

Iemand die het merk/type weet van deze rims?

[ir]http://revocars.com/wp-content/uploads/2010/12/hr-volkswagen-polo-gti.jpg[/ir]

Mensen nog een goed adresje voor velg reparatie BINNEN NEDERLAND?
Prijzen zijn niet al te belangrijk, kwaliteit wel!!

Status
Not open for further replies.