Banden & Velgen topic #19

Status
Not open for further replies.
En zo'n velgbeschermer is meestal ook maar onzin. Met zulke velgen stond ik sowieso altijd een halve meter van de stoep.

Dennis (zit hier ook op het forum ergens als Big Sexy) had ook van die Falkens, maar die kreeg na 1 zomer rare bulten in de wangen. APK afkeur en kon gelijk nieuwe bandjes aftikken....

Dan is er waarschijnlijk met de productie van de band lucht gekomen tussen de zijkant en het voering materiaal. Dit kan helaas een keer gebeuren. (Werk bij een bandenfabriek)

Ik heb nog steeds die Vredestein Ultrac Sessanta's. Het was een hel om ze goed te monteren, maar nu ze eenmaal goed zitten rijden ze wel :W

Paar keer circuit gedaan al, plakken echt goed!

Dan is er waarschijnlijk met de productie van de band lucht gekomen tussen de zijkant en het voering materiaal. Dit kan helaas een keer gebeuren. (Werk bij een bandenfabriek)

Stoeprandjes en een breuk in een van de koorden is dat ook een mogelijkheid?
(nou geloof ik wel dat die gozer dat niet heeft gedaan) maar je ziet het wel eens vaker.

Vredestein is niet leverbaar is de maat die ik precies wil :P

Wel een maat groter of kleiner maar denk dat een maatje groter niet mooi staat op de velg.
Ga er nog even over nadenken maar wil ze wel voor dit weekend om de velg hebben liggen :+

Niet dit weekend maar weekend daarop Supra weer van stal halen 8)

IMG_0184.jpg

iemand kopen? :P
zijn van een maatja, net opnieuw gepolijst ( op de foto waaren we nog bezig )

Wat voor fabriek werk je? Volgende maand ga ik via mijn werk naar de Vredestein fabriek. Lijkt me tof om een keer te kijken :W

Wat voor fabriek werk je? Volgende maand ga ik via mijn werk naar de Vredestein fabriek. Lijkt me tof om een keer te kijken :W

Er staat maar 1 fabriek in Nederland en dat is idd Vredestein. Is zeker wel apart om een keer te kijken. De meeste mensen denken dat er gewoon rubber in een mal wordt gedaan en dat dan de band klaar is. Terwijl een band uit meerdere onderdelen bestaat die bij elkaar gevoegd worden.

Zo hebben wij 6 machine's die elke 31 seconden een bandje maken. (zonder vulcaniseren)

Is een interresant proces waar niet veel mensen vanaf weten :)

Ook maken we reserve banden voor de duurdere merken, dit is de spacemaster:
20879.jpg

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=nZGPz80lB-s"]YouTube - Vredestein Space Master[/ame]

Status
Not open for further replies.
Back