This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden en velgen topic #7

Status
Not open for further replies.
Zo, net 4maal Nankang 165-50/15 gekocht van iemand op Volksforum

En morgen ga ik voor een paar tientjes een set ATS Cups halen in de achterlijke maat 5,5x15 ET 38. Die laat ik coaten in RAL7016 Antraciet grijs (zelfde kleur als mn Compomotive TH's)

En dat hele spul komt onder de diesel. Ws nog 10mm spoorverbreders achter.

Ik ga de Centra Pepperpots die ik nog heb liggen toch maar polijsten, en dan verkopen oid. Vind ze niet passen bij de stijl van de TD.
 
Ja mn Centra's zijn ook 5,5x15. Lekker smal. Een 165-50/15 staat er perfect op:





Deze heeft dezelfde maten iets hogere ET (45) en 20mm spacers. Als ik met 10mm spacers werk kom ik ongeveer hetzelfde uit. Vind 't wel gaaf eigenlijk.
 
ATS cups zijn wel vet idd, en als ze zo staan als die velgen op die rooie is dat best vet !

Ben ook beetje aan het zoeken naar een 2e setje,, maybe eerst een setje staal halen oid
 
idd.. mijn velgen zijn lekker uniek heb ze tot nu toe nog steeds niet irl op een andere auto gezien !!
misschien dat die met andere bandjes ook wel vetter staan en natuurlijk met schroefset omlaag

 
dat zijn gave wielen idd. super uniek zijn ze niet trouwens, stonden in de jaren 80 op de optielijst van vw
 
oh dat zal vast, maar ik zie ze nooit iig !

zijn ook centra's geloof ik.. welk type weet ik niet, beschrijf ze altijd maar als teardrops :+
 
Zag eergister bij mij bij de kazerne (Doorn) een 6n2 staan met zwarte ( bbs rs namaak ) lenso`s (dacht ik?) Zag r opzich wel nice uit
 

true vandaag binnen, wel jammer dat ik niet thuis was, ken nu tot maandag wachten.
 
Status
Not open for further replies.