This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden en velgen topic #7

Status
Not open for further replies.
Het moet gewoon binnen de std wielkasten passen. Dus denk dat ik voor 7.5J ga en dan 195/40/14 monteren, beetje getrokken.
Het moet ook rijdbaar blijven, en dat is met 8J en 8.5J ( denk ik ) minder.
 
Het moet gewoon binnen de std wielkasten passen. Dus denk dat ik voor 7.5J ga en dan 195/40/14 monteren, beetje getrokken.
Het moet ook rijdbaar blijven, en dat is met 8J en 8.5J ( denk ik ) minder.

Verbreed staal moet echt breed staan anders lijkt het nergens op. Dus minimaal 8J rondom +ralf+
 
Trouwens je hebt imo wel het meest suffe staal van de vag groep gepakt

Die Caddy staaltjes zijn een stuk toffer.



14" 8 en 8,5j. Van die zwarte naafkapjes met vw logo erop knallen dan heb je een goeie combo.
 
De artikelen zijn op 13.08.2008 verzonden en worden op 20.08.2008 bij u afgeleverd

duurt best lang, bij autobandenmarkt.nl

had gehoopt ze morgen binnen te hebben.
 
Gelukkig dat smaken verschillen .
Lieuwe heeft een MK1 in racetrim, met velgen die ik niet zo vet vind.
En ik hou m'n golf gerestaureerd origineel, met hier en daar een aanpassing, en vind deze velgen juist het mooist.
7.5J met 195/45/14 SP9000 banden eromheen.

Vet
[ir]http://i34.tinypic.com/10set0j.jpg[/ir]
 
De artikelen zijn op 13.08.2008 verzonden en worden op 20.08.2008 bij u afgeleverd

duurt best lang, bij autobandenmarkt.nl

had gehoopt ze morgen binnen te hebben.
Dit lijkt me stug hoor. Mijn bandjes waren er iig na twee dagen. Gister nog een oerdom geintje op de snelweg. Met 110km/u dwars gegaan. Na twee keer een uitgebroken achterkant trok ik me wagen met 40km/u weer recht. Nu 4 banden met zat profiel allemaal een klein hoogteslagje. Mijn hart zat ergens onder me tong gvd. En een dikke blauwe rook dat er van die uniroyals afkwam:X
 
Dingen hierboven zijn Fulda banden, geen SP9000`s van Dunlop

Ik weet dat het Fulda banden zijn, maar had het puur over de velg.
Ik had ook SP9000 op m'n Alley Cats liggen, en vind dat een mooie band.
Maar op die site van Arne zijn de Continental Sportcontacts 20euro goedkoper, dus misschien dat die er toch opkomen.
 
Status
Not open for further replies.