This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden en velgen topic #7

Status
Not open for further replies.
ff een paar meningen nodig .. heb deze auto met deze velgen :



Dit is 18" met 225/40/18 banden. Heb deze set een paar maanden geleden als impulsaankoop gekocht. Nu zit ik te twijfelen om een andere set te kopen :



dit is ook 18". 19" kan eventueel ook maar ik vind dit zelf te groot ogen :



Wat denken jullie? 18" / 19" ?
 
Verlagen is eigenlijk wel een must ... zoals ie nu op z'n poten staat (bovenste foto) is het standaard. Volgens mij is een coupe standaard iets van 15mm verlaagd ..

Lager is absoluut mooier maar het ding rijdt nu al ECHT als een trein. Hiervoor had ik een 5 serie met 18" en dat was duidelijk 10x meer comfort. Dit is echt een trein
 
Ik wil wat bredere bandjes achter. Op dit moment liggen er zowel voor als achter Yokohama Advan Sport 215/40-18 banden op. Voor wil ik ze zo laten alleen achter wil ik breder, hoe kan ik nou bepalen tot hoever ik kan gaan? Aangezien de achterbanden nu echt maar 1 cm vanaf de wielkasten zitten.
 
225/40/18 zou ik aanhouden, dan ga je een halve cm naar buiten (en andere kant ook natuurlijk)
 
Setje 14 inch Ronal velgen gekocht voor 50e

Dit type:



Zijn nu te stralen, vervolgens poedercoaten (zilver) en dan 195/45 Falken FK-452 banden erop.

Zijn voor de Polo btw. Ben die 165/40 16" Nankang dingen wel zat
 
Status
Not open for further replies.