This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden en Velgen topic #12

Status
Not open for further replies.
Altijd lelijk gevonden
Weet ik

En Lieuwe, ja 9J en 16" is fraaier idd, dit was de eerste hit die ik tegen kwam op MP. Uiteraard zijn er zoveel wielen die niet mogen ontbreken, Steffan BCW, ATS cup, ATS classic, Borbet T, Borbet A, etc etc etc.
 
Weet ik

En Lieuwe, ja 9J en 16" is fraaier idd, dit was de eerste hit die ik tegen kwam op MP. Uiteraard zijn er zoveel wielen die niet mogen ontbreken, Steffan BCW, ATS cup, ATS classic, Borbet T, Borbet A, etc etc etc.

Brock B2 :+
 
Even een kleine voorspelling, deze gaan we vaker zien in de toekomst... Mooie velg op TT RS zeg...

[ir]http://p.webwombat.com.au/motoring/car-images/audi-tt-rs-preview-4-big.jpg[/ir]
 
Lijkt op een Volvo v70 t5 velg zeg..


Ik ben op zoek naar een leuke set velgen voor op de New Beetle van me ma. Ding is geel dus dacht aan zwarte wielen. Iemand een leuk idee?
 
Een gele Beetle? Matzwarte RS6 of anthraciete RS4 ofzo?

[ir]http://pics.velocitymotoring.com/forum/rs4-web-a4.jpg[/ir]
 
Ik vind hem wel mooi, maar raak een beetje verveeld van het aantal varianten dat Audi biedt (net als MB bijvoorbeeld)... TT maakt de A5 een beetje overbodig, Q5 zie ik het nut ook niet van in eigenlijk... Geef mij maar een ouderwetse RS-4 of RS-6 :W
 
Lijkt op een Volvo v70 t5 velg zeg..


Ik ben op zoek naar een leuke set velgen voor op de New Beetle van me ma. Ding is geel dus dacht aan zwarte wielen. Iemand een leuk idee?

Zwart zou ik niet doen, niet de mooiste combo.
Eerder iets wat Bart post idd.
 
Ik vind hem wel mooi, maar raak een beetje verveeld van het aantal varianten dat Audi biedt (net als MB bijvoorbeeld)... TT maakt de A5 een beetje overbodig, Q5 zie ik het nut ook niet van in eigenlijk... Geef mij maar een ouderwetse RS-4 of RS-6 :W
Q5 vind ik IRL mooier dan een Q7. Is qua design en formaat ook meer in balans vind ik. A5 is de A4 coupe, A5 cabrio is opvolger van de A4 cabrio. Ze maken het wel een beetje te gek qua benamingen en uitvoeringen, maar ik vind het niet heel erg.
 
Status
Not open for further replies.