Je bouwt het wel op ja maar tot je 23ste sta je toch nog eigenlijk negatief?
Je betaalt extra premie tot je 23e (of 24e, of 25? ik dacht eigenlijk 25..) maar die 'straf' omdat je in de risicogroep zit vervalt en dan is het ineens een stuk goedkoper
Jij kunt die kever waarschijnlijk niet verzekeren als oldtimer omdat je geen eerste auto hebt en/of onder de 24 bent? Dan is de oplossing nog altijd om hem 'gewoon' te verzekeren lijkt me, kost nog steeds niet zoveel omdat de nieuwwaarde belachelijk laag is :+
Heb zelf m'n auto altijd al op eigen naam verzekerd, kostte toen voor de Delta (1.6 met 105pk) dik 60 euro per maand. Toen ik de 156 kocht was het opeens zowat 90 euro per maand :X Ondertussen is het wel flink gedaalt (24 geworden) en betaal nu heel wat minder.. Of nou ja, nog steeds ongeveer hetzelfde, maar ondertussen inclusief meest uitgebreidde rechtsbijstand, WA, inboedel en reisverzekering. Kreeg ik namelijk 12% extra korting, zoiets kun je natuurlijk ook nog doen als je de kosten van de autoverzekering wilt drukken
Je gaat me trouwens niet vertellen dat een verzekeraar snel zal geloven dat de pa van Boyd ook echt 'eigenaar' van de 155 is. Laag, opgevoerd, sportstuurtje etc.. Scheelt wel dat ie als 2e bestuurder erop staat, maar ik volgens mij kan het ook als eerste bestuurder op naam van één van de ouders wat misschien nog een betere oplossing zou zijn. Wel iets duurder waarschijnlijk weer
Ach ja, verzekeringen zijn gewoon drama.. kosten veel te veel geld en je ziet er bijna nooit wat van terug. Alhoewel, het snowboardje wat ik nu heb staan... *D
@ Lennox: herkenbaar verhaal
'Je wilt auto rijden? Leer dan maar meteen hoe duur dat is' :+