Je kan ook wel heel erg moeilijk doen om 30 euro verschil hoor :X (of je moet op zo houtje leven)
Edit: @ BojT
maja het hele verhaal gaat in feite over grote ongelukken, waarbij anderen mensen betrokken zijn. volgens mij heeft niemand hier nog zoiets mee gemaakt dus imo kan je best het risico nemen. helemaal als je zelf ook niet dagelijks in de auto zou rijden.
Als je gaat zeuren om het verschil in verzekeringspremie, moet je gewoon niet zeiken..Nee, maar dik 100/150 euro neerleggen per maand voor de verzekering van een dikke auto is gewoon debiel als het op je vaders naam misschien 30 euro kost. Voor dat verschil kan je 2x tanken
Kijk...verstandige dewds wonen in de buurt van Zoetermeer lijkt het welHeb mn autos op mn eigen naam, betaal voor de skyline 110 per maand. Wel aardig wat, maar kan er iig nooit gezeur mee krijgen. Ben volgend jaar ook 23, en al weer wat schadevrij dus word gauw minder.
Scheelt over een paar jaar aardig wat op mn maserati :7
Dus stel ik rij iemand aan morgen, schade ed terwijl ik als 2e bestuurder sta aangemerkt. Dan zou ik dus ineens op zwarte lijst ed terrecht komen
Zie artikel in de beginpost. Wanneer een ongeluk maar ernstig genoeg is zal er een buurtonderzoek plaatsvinden. Zo'n buurtonderzoek is voor een rechter meestal een doorslaggevend bewijsstuk.nee natuurlijk niet, je hebt gewoon de auto ff geleend voor boodschappen te doen. De verzekering kan heeel moeilijk bewijzen wie de hoofdbestuurder is.
Scheelt over een paar jaar aardig wat op mn maserati :7