Autorai 2007 do 29 maart/ma 9 april

ja ik hoorde dat er een één of andere auto van een trailer geflikkerd was en er daarvoor in de plaats een ferrari staat ofzo? :D
 
gisteravond na autorai geweest, vriend van me zus had "vip" kaarten.
was wel lache, gratis champagne, vette wagens en geile sletjes ^^ :W
en kreeg bij de uitgang nog een mooi boek mee, carros autojaarboek 2007
 
Rai gisteravond kort samengevat :

wijven+drank+RS4

4fyldz9.jpg


parkeren voor de deur :W zon mocro 10 euro gegeven om de poort open te doen, 5 meter lopen :W
 
Hee mieters, wij hebben dat boek niet gehad :7

Ik geloof trouwens nooit dat er 7500 kaarten waren voor gisteravond, het was stikdruk :X

Gratis geparkeerd, 2 straten verder :P
 
Hee mieters, wij hebben dat boek niet gehad :7

Ik geloof trouwens nooit dat er 7500 kaarten waren voor gisteravond, het was stikdruk :X

Gratis geparkeerd, 2 straten verder :P

druk?
alleen bij royal clas ofzo was het druk
die hall waar maserati en austin martin stond enzo was het druk, maar verder konden we gwoon overal kijken en inzitten 8)
 
idd ik vond het kwa drukte precies goed.

wat heb ik me toch vermaakt bij de audi stand :D

heb wel 300 rondjes rond de rs4 gelopen, en hoe vaak ik errin en erruit ben gestapt :D die wangen van de stoelen zijn al aardig zacht geworden :p
 
idd ik vond het kwa drukte precies goed.

wat heb ik me toch vermaakt bij de audi stand :D

heb wel 300 rondjes rond de rs4 gelopen, en hoe vaak ik errin en erruit ben gestapt :D die wangen van de stoelen zijn al aardig zacht geworden :p

audi stond toch naast porsche?
 
Wij waren in de Europahal gestart, bij BMW en Audi was het echt druk gewoon. Laatste hallen voor ons was niemand, dus bij o.a. Aston Martin, Spyker, Royal Class etc.

Volgende week nog ff navragen van dat boek, moet r toch nog 2 dagen heen :P
 
eumigod wij hadden hem bij wtc staan :o

Wij werden met een LS460 afgezet voor de deur, service van Lexus :W

Ben dus vanmiddag ff paar uur geweest, kvond de stand van AC wel hard, en bij de lexus VIP stand stond nog een LS600H L, die was ook zeker bruut.

Maar heeft iemand nog goede foto´s van die witte Golf GTI, damn wat was die ziekelijk vet zeg
 
ok, dat wist ik niet. kwas benieuwd ofk nog wat oud collega's zou zien. ik kan helaas zelf niet gaan dit jaar

Misschien dat bmw 2 stands heeft zeg maar, eentje voor iedereen en iets daarachter voor mensen met een uitnodiging? Ze hadden iig veel te showen, veel nieuwe modellen, dus ben echt benieuwd..

Ik maak sowieso fotos, dus post ze dan wel even.
 
Jammer dat ik niet kan gaan, kon via BMW kaarten krijgen:) Autobeurzen zijn altijd wel leuk vind ik.

Heeft niemand foto's?
 
Back
Top