Autorai 2007 do 29 maart/ma 9 april

Roc ronnie en donnie?
zo tokkie ben ik toch ook weer niet? :#
(ook al had ik een trainingsbroek + maxxies aan in de supermarkt net 8P)
 
Volgende week zondag moet ik ook werken @ Autorai :winner: ANWB autokrantjes uitdelen oid, dus als je me spot, geef ff een gil :D
 
maja, ferrari is imo toch wel gehyped, het is ook wel ontzettend vet hoor daar niet van.

maar ik was gister bij de autosalon in geneve, zegmaar de autorai van zwitserland en volgens mij ook één van de grootste autoshow's in de wereld.

Maar bij ferrari er stonden dus letterlijk 4 auto's en de nieuwe formule1. EN tog stonden er het meeste mensen van alle stands wat dus imo nergens opslaat, want je mag er niet dichtbij in de buurt komen, wat bij bijvoorbeeld BMW wel kon.

ik denk dat ik ook wel naar de autorai ga, is toch altijd wel leuk zo een dag, ook al zal er minder "nieuws" tussen staan.

Verglijk ook niet ferrari met BMW
Ferrari is passie, emotie gevoel
BMW is gewoon een duits stuk metaal en rubber
 
Ferrari heeft gewoon geen concurrentie, dat is het gewoon.

Als je ook al kijkt hoe er werd omgegaan met de kopers van een FXX, stel je dat voor bij BMW, gewoon onmogelijk :W
 
Ik ben er 28 maart van 20-24 uur, 3 en 5 april van 16-23 uur :+ Op de stand van HRO, met een enorm fout HRO overhemd 8P

Ik ben ook op woensdag avond aanwezig. Als gast dan wel te verstaan :) Ben dan aanwezig bij de Type R introductie. Vanaf de 29st elke dag aanwezig :# Heb der fucking zin in...
 
Kga vrijdag met me pa en broertje naar Lexus Amsterdam, en van daaruit met de nieuwe LS naar de rai :W wordt wel vet denk ik :D
 
Me schoonpa heeft de nieuwere versie ofso, daar kan je alles mee, automaat en zelf schakelen.

Je kan er dus rustig mee rijden, gwoon flex automaat, en niet in sportstand, maar als je dat ding in S zet, dan knalt het goed hard!
 
Er staat dus wel degelijk een ferrari op de rai (599 GTB) bij GTO meen ik... maar jammer genoeg geen ferrari stand idd.

Ik ga volgende week donderdag als het goed is :)
 
Back
Top