Autorai 2007 do 29 maart/ma 9 april

Voor mij geen RAI :(

Ga jij niet joh, ben je niet geselecteerd dan??

Ik ga wel :# Was wel wat gehannes erover bij Honda, maar uiteindelijk mag ik +ralf+ Dus ik ben alle dagen aanwezig.

Nieuwe Type R is er eveneens als de nieuwe Civic Type S 3drs. Verder nog een Hybrid Concept en de nieuwe F1 auto.


Trek maar aan me jasje als je bij Honda bent :p
 
Ga jij niet joh, ben je niet geselecteerd dan??

Ik ga wel :# Was wel wat gehannes erover bij Honda, maar uiteindelijk mag ik +ralf+ Dus ik ben alle dagen aanwezig.

Nieuwe Type R is er eveneens als de nieuwe Civic Type S 3drs. Verder nog een Hybrid Concept en de nieuwe F1 auto.


Trek maar aan me jasje als je bij Honda bent :p

Nee uiteindelijk niet geselecteerd. Heb het echt totaal verkeerd aangepakt, ik had nooit Alfa moeten invullen omdat zij niet een eigen stand hebben zoals alle merken dat hebben. Daardoor werd ik pas het laatst voor een merk geselecteerd wat zijn selectie eigenlijk al helemaal rond had.

Ik denk dat ik er uit protest helemaal niet heen ga. Ik zie daar dan al mijn klasgenoten op 1 na, terwijl ik dan een k*t opdracht voor school kan doen. Nee bedankt, k*t school.
 
Ga jij niet joh, ben je niet geselecteerd dan??

Ik ga wel :# Was wel wat gehannes erover bij Honda, maar uiteindelijk mag ik +ralf+ Dus ik ben alle dagen aanwezig.

Nieuwe Type R is er eveneens als de nieuwe Civic Type S 3drs. Verder nog een Hybrid Concept en de nieuwe F1 auto.


Trek maar aan me jasje als je bij Honda bent :p

Regel je dan een proefrit voor me in de nieuwe ctr?:+
Staan er meerdere? Kan je er in zitten?
 
Last edited:
Beetje jammer idd....

Vervelend nieuws voor de Ferrari-fans: het Italiaanse merk staat dit jaar niet op de AutoRAI. Vanwege de speciale jubileumtour van Ferrari is besloten de Amsterdamse autobeurs dit jaar over te slaan.

Het besluit is mede ingegeven door het 60-jarig jubileum van Ferrari, dat het sportwagenmerk luister bijzet door een speciale tour die op 17 april ook Nederland aandoet. De importeur beschouwt dit als een goede vervanging voor een stand op de AutoRAI.
Op 17 april zal een colonne Ferrari’s ons land bereiken. Deze tocht ging van start in het Midden-Oosten en voerde door verschillende werelddelen. Europa is het laatste continent dat door de stoet sportwagens wordt aangedaan. Eind juni eindigt de tour in Ferrari’s thuisbasis, Maranello.
 
maja, ferrari is imo toch wel gehyped, het is ook wel ontzettend vet hoor daar niet van.

maar ik was gister bij de autosalon in geneve, zegmaar de autorai van zwitserland en volgens mij ook één van de grootste autoshow's in de wereld.

Maar bij ferrari er stonden dus letterlijk 4 auto's en de nieuwe formule1. EN tog stonden er het meeste mensen van alle stands wat dus imo nergens opslaat, want je mag er niet dichtbij in de buurt komen, wat bij bijvoorbeeld BMW wel kon.

ik denk dat ik ook wel naar de autorai ga, is toch altijd wel leuk zo een dag, ook al zal er minder "nieuws" tussen staan.
 
Olee, ik kreeg net 2 exclusive preview kaarten op de post, gewonnen bij AD. En waarschijnlijk hoor ik morgen dat ik ook nog 2 dagen op de stand van school moet staan :+
 
Ik ga volgens mij 3 april oid.
Nog nooit geweest eerlijk gezegd :X (schaam :#)

Ohja @ Stephan, beter dat jij niet op de RAI staat, wordt het stereotype van IVA balletjes alleen maar mee bevestigd:*
 
Back
Top