Autorai 2007 do 29 maart/ma 9 april

Ik ben er vanaf uur of 3, in een rood Hogeschool Rotterdam overhemd :+

Dus als je iemand ziet met een overhemd met op de rug: Overtref jezelf! en een fototas...

8P
 
Weinig nieuws eigenlijk. En wat jullie allemaal over de BMW stand lullen...Die is echt fucking klein en er staat ook niks speciaals.

Alfa stand was ook super klein. Mooiste stands waren imo: Renault, Peugeot en Hyundai.
 
Ben ook weer terug, zag er erg leuk uit allemaal. Heb geloof ik 130 foto's ofzo gemaakt. Alleen geen zin nog om ze te uploaden.

Ik was met een maatje van me direct om 11 uur naar de veyron gelopen :P, was toen nog niemand :W:W, Wat een bak :~
 
Ik was met een maatje van me direct om 11 uur naar de veyron gelopen :P, was toen nog niemand :W:W, Wat een bak :~

Sprak gister nog een ex-klasgenoot die bij Lotus/TVR stond. En die vond dat erg kansloos. Je kan toch 10x beter op internet een foto opzoeken dan er zelf 100 maken met 10.000 mensen op de achtergrond.

Veyron..Leuk, maar als ik 'm echt wil zien zoek ik wel goede foto's op.
 
Was er gister ook... vond Mercedes/Jeep stands wel tov, rest vond ik echt klein/standaard. Mercedes had ook niet echt een speciale stand oid, maar die was gewoon tov omdat ik daar me totaal lazerus heb gezopen in hun "Lounge" :+
 
Sprak gister nog een ex-klasgenoot die bij Lotus/TVR stond. En die vond dat erg kansloos. Je kan toch 10x beter op internet een foto opzoeken dan er zelf 100 maken met 10.000 mensen op de achtergrond.

Veyron..Leuk, maar als ik 'm echt wil zien zoek ik wel goede foto's op.

Ik sprak vorige week iemand die dat niet kansloos vond:+
 
Waarom zou je er ook een foto van maken? Op internet staan 10x mooiere.

Ik heb daar welgeteld 1 foto gemaakt, en toen dacht ik van "Laat maar zitten, op I-net staan toch 10x betere" En heb de camera snel weggestopt.
 
Was er gister ook... vond Mercedes/Jeep stands wel tov, rest vond ik echt klein/standaard. Mercedes had ook niet echt een speciale stand oid, maar die was gewoon tov omdat ik daar me totaal lazerus heb gezopen in hun "Lounge" :+

Dat waterding van Jeep was wel tof ja. Kwam echt aan op de Rai, komt klasgenootje aanlopen met sleutel van die S500 vooraan en zegt "Check 'm maar ff uit :D" Die camera erin was echt scherp, had ik niet verwacht.

Ik sprak vorige week iemand die dat niet kansloos vond:+

Mag ik nu je handtekening?
 
Ben vandaag ook geweest, genoten van super veel droomauto's. Ook genoten van al die vrouwen daar, liepen een stel wannabe politie agentes :~.. damn.

Verder kapot geërgerd aan al die juppie/kak kinderen die omdat pappie geld heeft op elke stand mogen lopen, overal in mogen zitten en dan jou achter het hekje arrogant aan gaan staan kijken :X, maar alles bij elkaar was het zeker tof.
 
Ik vond het vandaag erg droevig. Nog een oud forummember die mij aansprak, Armando :P
De 'supercars' vond ik helemaal niet bijzonder en de meeste stands erg mager.

Oh ja. ik heb in de civic Type R gezeten, erg fijne stoel moet ik toegeven! maar het starship enterprise dashboard, dat lijkt me echt niks...

En natuurlijk lekker bier gedronken bij porsche :P
En al die KK IVA 'ik-ben-interessant-want-ik-heb-een-pak-aan' mannetjes out gemaakt t.t
 
Zo, was best druk nog vandaag voor een dinsdag.. Ben met m'n pa geweest, en we zijn de Renault, Peugeot en Hyundai stands hárd voorbij gelopen.. Sorry Stephan :P

Maar de Lexus stand was wel fijn (de IS... nice :)) en de Honda stand met de Civic type-R, S2000 en voor m'n pa de CRV.. Stond zo'n CRV met in het donkerblauw (bijna zwart) met spoilerpakket en 19", die zag er wel dik uit :D

Verder is en blijft de S2000 mijn droom (en hopelijk toekomstige...) auto :love:
 
En al die KK IVA 'ik-ben-interessant-want-ik-heb-een-pak-aan' mannetjes out gemaakt t.t

??

Maar de Lexus stand was wel fijn (de IS... nice :)) en de Honda stand met de Civic type-R, S2000 en voor m'n pa de CRV.. Stond zo'n CRV met in het donkerblauw (bijna zwart) met spoilerpakket en 19", die zag er wel dik uit :D

Verder is en blijft de S2000 mijn droom (en hopelijk toekomstige...) auto :love:

Lexus was opzich wel oke ja. Honda ook zeer mooi ja, ik heb ook nog in de S200 gezeten. Alleen hij is veel te klein, ik pas er niet relaxt in. Stond daar met een man te praten die een NSX had :~
 
Back
Top