Autorai 2007 do 29 maart/ma 9 april

Hehe vandaag op de rai goed vermaakt. heb niet eens echt op de auto's gelet want VROUWEN jonges, dat zat wel goed :D
vooral bij peugeot stond een vrouwtje die was echt mooi, en dr was zo'n tv wijf van veronica die ons heeft lopen filmen die was ook nogal prettig :W

Verder goed veel mensen voor de gek kunnen houden, veel lopen ouwehoeren :D

Op de bmw vip geval bijvoorbeeld in de 335i cabrio gezeten. Komt er zo'n vent van "ja die auto staat je wel" ik van: "nou ik denk dat ik hem in een ander kleur leder bestel" :D
en hij geloofde het ook nog. smakelijk om gelachen 8P

Of toen ik het over een rondje in die race bentley geval had. Zo'n vent: "nou zo te zien zal het aan het geld niet liggen" 8P

Geinig toch dat sommige mensen denken dat je rijk bent omdat je een pak aan hebt :D

Helaas wisten verder de meeste mensen die op de rai stonden (verkoopgedoe) dat het IVA was, de rest kon je flink voor de gek houden :W

Maarja het was m'n eerste RAI maar eigenlijk viel het me qua show gehalte enzo tegen vallen, heel bijzonder was het verder niet.
De auto's vond ik ook niet heel erg bijzonder, al heb ik best hele dikke bakken gespot deed het niet veel met me.
oa:
Porsche Carrera GT, Ferrari FXX, Bugatti Veyron, Lamborghini Gallardo, Lamborghini Murcielago, Porsche 911 Turbo(die kleur vond ik wel KK tov, groen achtig ofzo), RS4, S3, bmw z4 m coupé, Die gone in 60 seconds "eleanor" etc etc etc

Tovste was voor mij die 911 Turbo en de Z4 M coupé (wat een dikke bak ook als je er in zit :W)

Verder vond ik de 207 RC ook gaaf (maarja als peugeot verkoper leer je die dingen nog wel een keer waarderen, ook al ben je meer van de VW/Audi/BMW)


Nou dat was mijn korte verhaaltje :+
 
autoverkoper heeft nogsteeds een hoog 'wat-een-lieve-kinderen' gehalte. Geef ze eens ongelijk als je die meeste IVA gastjes ziet.....Ik geef Jelle gelijk iig.
 
Die 907 RC, die vond ik ook wel gaaf.

Maar die 'dikke' bakken deden ook niet zo veel bij mij. Maar toen ik de Sagaris zag :~ en al die lotussen :~

Maar Jules, ze maken iedereen warm voor de auto's die er maar in gaat zitten of er langs loopt. Terwijl ze weten dat 99/100 het niet kan betalen. Er wordt toch niks verkocht daar.
 
Bij de grote merken iig niet. Mercedes stond gister op 25 auto's in totaal. Maar dat bleken allemaal doorgefaxte orders te zijn, die al verkocht waren in pinciepe.

Maar bij Porsche stond wel leuk vrouwtje he, en Friso stond bij die carrera 4s geloof ik.
 
sp_funnyvideos_02.jpg

dit is dat veronica mens dus :love:
 
Er wordt toch niks verkocht daar.

Dit vond ik 2 jaar geleden ook al zo vaag. M'n ma en ik waren serieus op zoek naar een nieuwe wagen. Maar veel merken deden niet echt de moeite om op de rai te verkopen.

Behalve Mazda dan, die was wel echt actief en deed ons een prima aanbod (m'n ma reed al mazda) waar we dan ook gebruik van gemaakt hebben.
 
Doel van de rai is ook om 'leads' te verzamelen. Met andere woorden, ze willen de adressen van geinteresseerden mensen hebben, om die vervolgens te bellen of met folders te belagen.
 
idd. ze krijgen ook een toeslag voor die leads volgens mij. alleen als ze leads van iva studenten gaan opschrijven krijgen ze gezeik :D
 
Vandaag met n IVA gast staan lullen bij Toyota, hij liep alleen maar te emmeren dat ie zulke lange dagen maakte en zo weinig pauze had :D

Donderdag laatste dag, dan nog ff langs alles waar ik niet goed gekeken heb en alles wat goed beviel :+
 
WAT een kutleven he, jezelfs superieur stellen aan standbemanning.

Het ging niet zozeer om de standbemanning, meer om de bezoeker(tjes) die er rondliepen in hun pakkies.
Ik vind dat men sowieso als autoverkoper een andere benadering moet kiezen dan dat oeverloze gezwam. Gewoon simpel en to-the-point.

ARNE, waar blijven de foto's :P
 
een collega van m'n pa vertelde nog dat het meneer Mercedes Benz rond de 6 miljoen kostte, daar staan met die hele stand van alle merken bij elkaar 8P.. vandaar dat de verkopers daar wel moesten staan met de bedoeling auto's te verkopen en dat dat goed liep tot nu toe.

maar later hoorde ik weer dat die gast nog wel eens vaker uit z'n nek kletst, 6 miljoen is vrij absurd 8P. Vond het wel een tof verhaal :P.
 
Mwoi, vind ik niet eens zo gek. Denk dat een plekje op de RAI wel wat kost hoor. En dan moet je nog een heel 'decor' laten designen en bouwen etc etc. Dan heb je 12 dagen lang mensen in de viplounge die kapotveel eten en drinken :P

Weet niet of je de TEFAF kent? Grote antiekbeurs in Maastricht. Daar kost alleen een standplaats ook al snel een miljoen of meer en dan heb je maar een paar vierkante meter:P

Ik zou er in ieder geval niet gek van opkijken als het Mercedes 6 miljoen zou kosten.
 
Lijkt me een reeele schatting hoor 6 miljoen. Maar bij mercedes wordt wel verkocht, alleen dat zijn mensen die de auto in weze al gekocht hebben, maar daar alleen hun krabbel zetten.

Het ging niet zozeer om de standbemanning, meer om de bezoeker(tjes) die er rondliepen in hun pakkies.
Ik vind dat men sowieso als autoverkoper een andere benadering moet kiezen dan dat oeverloze gezwam. Gewoon simpel en to-the-point.

ARNE, waar blijven de foto's :P

Lopen daar sowieso veel halve zolen rond. Sprak daar een klasgenoot die bij citroen stond, en een klant had hem tot in detail vertelt dat een DS de ultieme sex auto is enzo. En dat die van hem helemaal onder het sperma zit etc.

Of 1 bij Suzuki, zo'n knakker die de deur van een grand vitara echt vol gas dichtgooit. Dus mijn klasgenoot vroeg van "lukt het meneer?" Die gast van..Ja hij gaat een beetje moeilijk dicht. Klasgenoot duwt de deur dicht en valt meteen in het slot. Doet die gast het nog een keer, waarbij het zegt "Ja hij maakt een beetje een raar geluid, ik denk dat ik hem toch maar niet koop"
Klasgenootje "Loop dan maar snel door :L"
 
Last edited:
Mwoi, vind ik niet eens zo gek. Denk dat een plekje op de RAI wel wat kost hoor. En dan moet je nog een heel 'decor' laten designen en bouwen etc etc. Dan heb je 12 dagen lang mensen in de viplounge die kapotveel eten en drinken :P

Weet niet of je de TEFAF kent? Grote antiekbeurs in Maastricht. Daar kost alleen een standplaats ook al snel een miljoen of meer en dan heb je maar een paar vierkante meter:P

Ik zou er in ieder geval niet gek van opkijken als het Mercedes 6 miljoen zou kosten.

Ja heb je wel gelijk in, ik heb er verder geen kijk op. Mijn twijfel kwam doordat er later gezegd werd dat die kerel vaak uit z'n nek kletst maar als je het zo neerzet zou het best kunnen kloppen ja :).
 
Die 907 RC, die vond ik ook wel gaaf.

Maar die 'dikke' bakken deden ook niet zo veel bij mij. Maar toen ik de Sagaris zag :~ en al die lotussen :~

Maar Jules, ze maken iedereen warm voor de auto's die er maar in gaat zitten of er langs loopt. Terwijl ze weten dat 99/100 het niet kan betalen. Er wordt toch niks verkocht daar.

Daarom bestelde een vent ff 6 Dacia Logans op de stand? JA daar heb ik in gezeten ja. Vond het erg mager, BMW had echt een KUT stand, met bij elke auto een verkoper, elke keer de auto op slot zetten, wat kk zielig zeg.

Ben er weinig mee opgeschoten, Subaru was niet aanwezig, Golf station is het toch net niet, en veeel te duur, mooiste vond ik nog wel de Astra OPC, wat een geil ding zeg.
 
sp_funnyvideos_02.jpg

dit is dat veronica mens dus :love:

Die heb ik ook gezien, plus Natasja Froger, en Tanja Jess. Verder ws. de nodige profvoetballers die ik niet bij naam ken. Bij Renault, Citroen, Toyota, Nissan, Jeep, Smart etc. niet eens de moeite genomen om te gaan kijken trouwens :P
 
Back
Top