[5th]Tom. [5th]Rambo. 22 December 2008 #167 StuntSnuiver said: Afsluitdijk over en ben er ook zo dan. Maar zou dan wel alleen heen gaan als het zomer is. Lekker met 20 graden of zo Click to expand... Maykel said: Ja, dak open :# Click to expand... Marcel said: samen cruisen denks :winner: Click to expand... Weet je 't zeker? Maykel en Marcel bij aankomst allebij vogelschijt in 't oog.
StuntSnuiver said: Afsluitdijk over en ben er ook zo dan. Maar zou dan wel alleen heen gaan als het zomer is. Lekker met 20 graden of zo Click to expand... Maykel said: Ja, dak open :# Click to expand... Marcel said: samen cruisen denks :winner: Click to expand... Weet je 't zeker? Maykel en Marcel bij aankomst allebij vogelschijt in 't oog.
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 23 December 2008 #171 Ok, dan rijd ik wel voor jullie uit. Bijhouden lukt jullie toch niet.
Jay-rune Meuter Biatch 23 December 2008 #172 Bijhouden met aantal keer op de vluchtstroot staan ja... 1960 bak :*
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 23 December 2008 #173 Je moet hem niet verwarren met een seat he. Dit is een ECHTE vw. Met kwaliteitsonderdelen
J Jan_Kaas Well-Known Member 23 December 2008 #174 Wokkel, had jij die corrado niet alweer te koop staan ?
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 24 December 2008 #175 jawel.. Maar nog niet op mplaats enzo. Weinig reactie verder. Dus miss houd ik hem ook wel gewoon.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 26 December 2008 #176 HenriH said: Eerder een klein dochter van 18 Click to expand... wel een klein vriendinnetje, maar die is helaas al jaren de 18 gepasseerd :|
HenriH said: Eerder een klein dochter van 18 Click to expand... wel een klein vriendinnetje, maar die is helaas al jaren de 18 gepasseerd :|
Dirk. Well-Known Member 14 January 2009 #177 KICK! Ik vind het veel te stil hier! Gaan we nog meeten in de loods? :love:
Dirk. Well-Known Member 16 January 2009 #179 Mitsjiel said: Trouwens een idee om het hier in purmerend te doen? We hebben met de groep vanaf 1 februari een bedrijfspand. Lekker binnen en droog en er kunnen nog een paar auto's binnen staan ook Click to expand...
Mitsjiel said: Trouwens een idee om het hier in purmerend te doen? We hebben met de groep vanaf 1 februari een bedrijfspand. Lekker binnen en droog en er kunnen nog een paar auto's binnen staan ook Click to expand...