Frank "Because racecar" 17 December 2008 #144 Zijn ook beetje allemaal de zelfde mensen die hier reageren
D.J Pfew, al die draden 18 December 2008 #147 Gaat het nu een keer centraal in NL? Dan ben ik ook van de partij
Jelle Well-Known Member 18 December 2008 #148 D.J said: Gaat het nu een keer centraal in NL? Dan ben ik ook van de partij Click to expand... Als jij die dijk naar Enkhuizen pakt, ben je er zo
D.J said: Gaat het nu een keer centraal in NL? Dan ben ik ook van de partij Click to expand... Als jij die dijk naar Enkhuizen pakt, ben je er zo
Fox_gek Pilsje erbij? 18 December 2008 #149 http://maps.google.com/maps?f=q&hl=....342052,5.539856&spn=1.03868,2.911377&t=h&z=9
Mitsjiel FAC member y0! 18 December 2008 #150 Oke, Purmerend dus Fine with me, is 2 minuten van m'n huis ongeveer Iig dus in Februari, weekend of door de week in de avond ofzo?
Oke, Purmerend dus Fine with me, is 2 minuten van m'n huis ongeveer Iig dus in Februari, weekend of door de week in de avond ofzo?
Marcel флоп т мг е)) 18 December 2008 #151 liever niet door de weeks, vrijdag mag van mij best, maar als ik de volgende ochtend weer 5 uur van mn nest moet ga ik niet te laat nog uit N-H weg :X
liever niet door de weeks, vrijdag mag van mij best, maar als ik de volgende ochtend weer 5 uur van mn nest moet ga ik niet te laat nog uit N-H weg :X
StuntSnuiver Slider Invasie! 19 December 2008 #154 Afsluitdijk over en ben er ook zo dan. Maar zou dan wel alleen heen gaan als het zomer is. Lekker met 20 graden of zo
Afsluitdijk over en ben er ook zo dan. Maar zou dan wel alleen heen gaan als het zomer is. Lekker met 20 graden of zo
Marcel флоп т мг е)) 19 December 2008 #156 StuntSnuiver said: Afsluitdijk over en ben er ook zo dan. Maar zou dan wel alleen heen gaan als het zomer is. Lekker met 20 graden of zo Click to expand... samen cruisen denks :winner:
StuntSnuiver said: Afsluitdijk over en ben er ook zo dan. Maar zou dan wel alleen heen gaan als het zomer is. Lekker met 20 graden of zo Click to expand... samen cruisen denks :winner:
StuntSnuiver Slider Invasie! 19 December 2008 #157 Hoe meer zielen hoe meer vreugde . Lkkr op de motor cruisen dan.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 19 December 2008 #158 Kom maar naar Limburg :+ Ik zorg voor koffie & bier...