Auto/motor forum meeting

welke datum komt het beste uit


  • Total voters
    43
  • Poll closed .
Dat wordt me nogal een optocht :P
Ik denk dat jullie vanaf de A4 de A12 opdraaien @ Utrechtse baan? of nemen jullie de A13 vanuit Naaldwijk? Maakt mij namelijk niets uit.. maar als Shane ff smst als ie bij Rijswijk oid rijdt @ A4 dan stap ik in en kom ik jullie als er een beetje rustig gereden wordt wel vanzelf tegen :P
 
ga er niet vanuit.... Met de motor achter auto's aan rijden is niet echt een optie +ralf+

why not, heb ik met de ktm ook een keer gedaan over a2

Op een gegeven moment reden Gell etc wel allemaal voor me omdat ze kapot gingen aan de 2-takt lucht:+
 
Dat wordt me nogal een optocht :P
Ik denk dat jullie vanaf de A4 de A12 opdraaien @ Utrechtse baan? of nemen jullie de A13 vanuit Naaldwijk? Maakt mij namelijk niets uit.. maar als Shane ff smst als ie bij Rijswijk oid rijdt @ A4 dan stap ik in en kom ik jullie als er een beetje rustig gereden wordt wel vanzelf tegen :P

Ja is goed hoor.. maar dan moet je wel ff je nummer pm'n..

Niet makkelijker om bij een tank station daar in de buurt te meeten..
 
Ja is goed hoor.. maar dan moet je wel ff je nummer pm'n..

Niet makkelijker om bij een tank station daar in de buurt te meeten..

PM komt er aan.. langs de snelweg heb je niet zoveel tankstation meer in de buurt van N'dorp richting Utrecht. Anders kom ik ook richting Naaldwijk, ga ik eerst even braaf op bezoek bij opa en dan rij ik de A4 op bij Delft.
 
PM komt er aan.. langs de snelweg heb je niet zoveel tankstation meer in de buurt van N'dorp richting Utrecht. Anders kom ik ook richting Naaldwijk, ga ik eerst even braaf op bezoek bij opa en dan rij ik de A4 op bij Delft.

Ja kom ook maar gezellig naar naaldwijk..
 
Nee dat is de Ibiza van Martin. Ik bedoel die Donkergrijze Cordoba Cupra met +/- 400pk. Hij was ook bij de voorheen gaande meeting.
 
Back
Top