Auto/motor forum meeting

welke datum komt het beste uit


  • Total voters
    43
  • Poll closed .
:D Ik heb net m'n interieur wat gefatsoeneerd.. mic ergens anders + gps antenne onder ipv @ dash.

Pim zitten er van die opstaande randjes aan je IC buizen? Zo niet is misschien zoiets nog een optie.
 
Goedzo.. dat zet de sfeer dit.. ga door! :P

edit: was net in Naaldwijk.. Inimoek z'n mobiel nog gespot in de straat.. dacht even kijken waar het nou is.. geen tijd om te meeten.. moest weer snel verder

Haha waar heb je hem zien staan? Industrie gebied of woonwijk?
 
:D Ik heb net m'n interieur wat gefatsoeneerd.. mic ergens anders + gps antenne onder ipv @ dash.

Pim zitten er van die opstaande randjes aan je IC buizen? Zo niet is misschien zoiets nog een optie.

no man, kwil gelasten buizen, maja tijd....
 
Echt balen maar ik ga het niet redden.. Ik vind het teveel risico en denk dat ik het geeneens red om zondag het blok in te bouwen in te laten lopen, afstellen en gelijk 200 km erop te gaan zetten. Baal er echt van maar zat echt tegen met die kutdouane!

Volgende keer beter.
 
Idd zou het niet ff afraggen..
Misschien komt mijn E30 zaterdag terug van de spuiter kan ik hem nog ff in elkaar schroeven maar dan ben ik misschien ietsje later zondag:+
 
Je zegt het maar, we kunnen hier bij elkaar komen en dan doorrijden.

Even aangepast voor meer duidelijkheid...

1. Pim
2. Mark.S
3. Frank
4. Dane (rijd met Bart mee)
5. Jesse
6. Bart Nrg Mc2
7. Marco
8. NeoGeniX
9. Justin(Jankaas)
10. Jeroen
11. Rooienaar
12. Timmetje103
13. Sjors (@Area)
14. Shane
15. Mark
16. Boyd (met volvo of alfa weet ik nog niet)
17. InIMoeK
18. Don
19. Ac'88
20. Izimo
21. Roel.
22. Machiel. ( ovb en met de caddy )

Trefpunten:
1.Dane + Bart treffen Mark.S @ tankstation voorbij best?!-- Daarna Jayrune + rooienaar @....

Jayrune, bij jou thuis weer? Sms je adres dan ff, anders moet ik gaan graven in m'n PM-box :P
 
Zonder randjes, en je slangen zijn er nog niet afgeblazen? Te weinig boost nog Pim :P

:*

Kan beter zeggen dat ze wijgeren vast te blijven zitten :D

In barendrecht ging mn wastegate steeds weer open en dicht omdat er zo'n tering buis loszat
 
Back
Top