Jay-rune Meuter Biatch 9 June 2009 #181 Roel. said: Jullie komen waarschijlijk langs Liempde/Boxtel. Miss vanaf daar met een groep oprijden? Met Jayrune, Rooienaar enTimm? Click to expand... Denk dat we bij Den Bosch de snelweg opschieten.
Roel. said: Jullie komen waarschijlijk langs Liempde/Boxtel. Miss vanaf daar met een groep oprijden? Met Jayrune, Rooienaar enTimm? Click to expand... Denk dat we bij Den Bosch de snelweg opschieten.
[5th]Martijn leipe shit ouwe 9 June 2009 #182 Marco_v_W said: Als het goed is zaterdag, maar dan moet ik alsnog de eerste 500km rustig aan doen ivbm nieuwe clutch, dus kan ik nog steeds niet full gas |( Click to expand... die 500 km zit er zo op hoor
Marco_v_W said: Als het goed is zaterdag, maar dan moet ik alsnog de eerste 500km rustig aan doen ivbm nieuwe clutch, dus kan ik nog steeds niet full gas |( Click to expand... die 500 km zit er zo op hoor
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 9 June 2009 #183 Mark.S said: is dat voor mij niet wat uit de richting? Ben niet zo topografisch aangelegd Click to expand... Euhm, jij zult over de A67 rijden neem ik aan? Dan moeten we ergens na Eindhoven afspreken... Jay-rune said: Denk dat we bij Den Bosch de snelweg opschieten. Click to expand... Spreken we nog iets af, schatje, of zie we elkaar in Utrecht? :*
Mark.S said: is dat voor mij niet wat uit de richting? Ben niet zo topografisch aangelegd Click to expand... Euhm, jij zult over de A67 rijden neem ik aan? Dan moeten we ergens na Eindhoven afspreken... Jay-rune said: Denk dat we bij Den Bosch de snelweg opschieten. Click to expand... Spreken we nog iets af, schatje, of zie we elkaar in Utrecht? :*
Mark.S Well-Known Member 9 June 2009 #186 edit// @ Bart: eindhoven lijkt me een beter idee ja @ Mark: Volgens mij 2 uur
Marco_v_W hoi 9 June 2009 #188 'Lars said: Kutsmoes om niet te durven sporten Click to expand... wij gaan een sprintje doen dus ? :love:
'Lars said: Kutsmoes om niet te durven sporten Click to expand... wij gaan een sprintje doen dus ? :love:
Marco_v_W hoi 9 June 2009 #189 [5th]Martijn said: die 500 km zit er zo op hoor Click to expand... Idd, is maar 2 keer tanken :#
pimS Dajumn! 9 June 2009 #190 'Lars said: Kutsmoes om niet te durven sporten Click to expand... zolang t niet op de a12 is..
'Lars Skyline Euner 9 June 2009 #191 A20 was het Pim A12 is trouwens ook niet echt verstandig meer met al die wegwerkzaamheden Marco_v_W said: wij gaan een sprintje doen dus ? :love: Click to expand... Als ik die dag aanwezig ben gaan we wel ff knallen ja, lmfd.
A20 was het Pim A12 is trouwens ook niet echt verstandig meer met al die wegwerkzaamheden Marco_v_W said: wij gaan een sprintje doen dus ? :love: Click to expand... Als ik die dag aanwezig ben gaan we wel ff knallen ja, lmfd.
pimS Dajumn! 9 June 2009 #193 'Lars said: A20 was het Pim A12 is trouwens ook niet echt verstandig meer met al die wegwerkzaamheden Als ik die dag aanwezig ben gaan we wel ff knallen ja, lmfd. Click to expand... hou die 2 nooit uit elkaar. lmfd dat ik er achteraan probeer te rijden:+
'Lars said: A20 was het Pim A12 is trouwens ook niet echt verstandig meer met al die wegwerkzaamheden Als ik die dag aanwezig ben gaan we wel ff knallen ja, lmfd. Click to expand... hou die 2 nooit uit elkaar. lmfd dat ik er achteraan probeer te rijden:+
Jay-rune Meuter Biatch 9 June 2009 #194 Bart Nrg Mc2 said: Spreken we nog iets af, schatje, of zie we elkaar in Utrecht? :* Click to expand... Je zegt het maar, we kunnen hier bij elkaar komen en dan doorrijden.
Bart Nrg Mc2 said: Spreken we nog iets af, schatje, of zie we elkaar in Utrecht? :* Click to expand... Je zegt het maar, we kunnen hier bij elkaar komen en dan doorrijden.
PvdH Well-Known Member 9 June 2009 #195 InIMoeK said: Nog mensen vanuit Rotterdam/Denhaag buiten Shane en Mark. ? Click to expand... Yow! hiero.. Nootdorp represent
InIMoeK said: Nog mensen vanuit Rotterdam/Denhaag buiten Shane en Mark. ? Click to expand... Yow! hiero.. Nootdorp represent
Shane A.k.a. Podolski 9 June 2009 #196 Oke.. ik robert en mark rijden vanuit naaldwijk.. ergens onderweg meeten?
PvdH Well-Known Member 10 June 2009 #197 Roept u maar waar en hoe laat. Of doe even een pb met een 06 oid.. ik ben bijna niet te missen in het geel :#
Roept u maar waar en hoe laat. Of doe even een pb met een 06 oid.. ik ben bijna niet te missen in het geel :#
Driftpromotion Supra/ HKS T04-R 10 June 2009 #198 Even aangepast voor meer duidelijkheid... 1. Pim 2. Mark.S 3. Frank 4. Dane (rijd met Bart mee) 5. Jesse 6. Bart Nrg Mc2 7. Marco 8. NeoGeniX 9. Justin(Jankaas) 10. Jeroen 11. Rooienaar 12. Timmetje103 13. Sjors (@Area) 14. Shane 15. Mark 16. Boyd (met volvo of alfa weet ik nog niet) 17. InIMoeK 18. Don 19. Ac'88 20. Izimo 21. Roel. 22. Machiel. ( ovb en met de caddy ) Trefpunten: 1.Dane + Bart treffen Mark.S @ tankstation voorbij best?!-- Daarna Jayrune + rooienaar @.... Last edited: 10 June 2009
Even aangepast voor meer duidelijkheid... 1. Pim 2. Mark.S 3. Frank 4. Dane (rijd met Bart mee) 5. Jesse 6. Bart Nrg Mc2 7. Marco 8. NeoGeniX 9. Justin(Jankaas) 10. Jeroen 11. Rooienaar 12. Timmetje103 13. Sjors (@Area) 14. Shane 15. Mark 16. Boyd (met volvo of alfa weet ik nog niet) 17. InIMoeK 18. Don 19. Ac'88 20. Izimo 21. Roel. 22. Machiel. ( ovb en met de caddy ) Trefpunten: 1.Dane + Bart treffen Mark.S @ tankstation voorbij best?!-- Daarna Jayrune + rooienaar @....
InIMoeK DCA GODZUKI 10 June 2009 #199 PvdH said: Roept u maar waar en hoe laat. Of doe even een pb met een 06 oid.. ik ben bijna niet te missen in het geel :# Click to expand... We kunnen meeten op de A12... Of als het je niet uit maakt kom je ook gezellig naar Naaldwijk
PvdH said: Roept u maar waar en hoe laat. Of doe even een pb met een 06 oid.. ik ben bijna niet te missen in het geel :# Click to expand... We kunnen meeten op de A12... Of als het je niet uit maakt kom je ook gezellig naar Naaldwijk
pimS Dajumn! 10 June 2009 #200 InIMoeK said: We kunnen meeten op de A12... Of als het je niet uit maakt kom je ook gezellig naar Naaldwijk Click to expand... rij langs de meern dan
InIMoeK said: We kunnen meeten op de A12... Of als het je niet uit maakt kom je ook gezellig naar Naaldwijk Click to expand... rij langs de meern dan