wij hebben hier thuis een aantal bakken staan (handeltje van me zus en ma)
1 bak 200 x 50 x 60 met een school neontetra's, roodkopzalmpjes ofzoiets, 10 discusvissen naam van de kleuren weet ik niet, 1 helder blauwe, 2 blauwe met zwarte strepen, 3 grote oranje, 2 wildkleur, 2 oranje met wit, echt schitterende beesten, ancistrus algeneters (zwart en Albino) en enkele L-nummers. Verder nog wat bodemvisjes en heel veel planten.
Verder een 130X40X60, met een bolle voorkant waar cichiliden in zitten en een blauwe procambarus alennii kreeft.
Een bak 150 X 40 x 50 met guppies, molly's kleine ancistrus, vuurgarnalen etcetera voor de verkoop, een bak van 160 X50X60 met ruim 300 kleine visjes, allemaal verschillende soorten, ook voor de verkoop. Verder hebben mijn moeder en zus een handeltje in vissenvoer lopen, en sommige bakken zijn te koop, met uitzondering van de 2 meter en de 130 met bolle voorkant, want dat zijn echt de mooiste hier in huis.
vroeger piranha's gehad, maar daar maar mee gestopt, omdat ze elkaar steeds gingen opvreten, en er uiteindelijk nog maar 1 exemplaar overbleef, die dan naar de visboer ging waarna ik nieuwe kocht, waar hetzelfde euvel ook weer mee gebeurt...
fotos heb ik niet maar zal eens kijken of ik foto's kan maken.....