This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aprilia Sr Spiderman

Status
Not open for further replies.

SR Spiderman

Well-Known Member
Goedendag Beste mensen ik zal me even voorstellen ik ben rob en woon in zeeland, ik ging opzoek naar een mooie Nieuwe scooter en ik kwam bij deze Spiderman terecht:

Maar orgineel rijden is natuurlijk wel leuk maar verbouwen is toch wel gaaf dus ging ik verder:
ik maakte eerst overal beetje race-gaas zoals hier:

Maar het liep van kwaad tot erger en toen zette een maat van me de frees in de scoot:

Ik heb nog veel meer gedaan ondertussen maar zo eerst even foto's maken van me scoot'

wat ik nog ga veranderen:
-special paint spiderman voorop stuurkap
-booskijkers op koplamp maken
-binnenkap blauw spuiten
-rood traamplaat maken

voor de rest nog tips van mensen reageer graag alstublieft
mzzl rob

Last edited:
Dit is meer bedoelt om een PROJECT te plaatsen
Motorisch & Uiterlijk flink ombouwen..

en op www.scooterbase.net kun je je scooter showen..
Dus een profiel aanmaken en daar neerzetten wat er aan is gedaan en wat foto's plaatsen..

SR Spiderman said:
tjah zit ik ook aantedenken of aan het optisch forum zou dat ook kunnen ??

mzzl rob

Dat is om optische dingen te laten zien of over te discusiëren. Je kan je bewerkte kap bv. wel in het kappen bewerkt topic laten zien. Maar niet je hele scooter showen, daar is zoals vermeld scooterbase voor

tjah inderdaad daar hebben jullie wel gelijk in maar ja ik denk dat er wel meer mensen zijn die hun scooter willen showen maar dat hier niet kan is er niemand die hier een andere topic voor kan maken ofsow show your scooter ofsow zou ideaal wezen ook voor mensen die hun project klaar hebben
het is maar een idee maar toch
mzzl stefan

Tjah maar het zou mooi zijn als wij die gelegenheid ook hadden natuurlijk maar je kan ook niet alles hebben
mzzl stefan

Status
Not open for further replies.