aprilia area 51 --> 125cc !

Speedyrules

180cc koning
Laatst was een maatje van me op zoek naar 4takt spul en kwam dit tegen op een site

20021125112620.jpg


http://en.zfmotor.com/product/productdetail.asp?id=127

zoals je dus kan lezen een 125cc 4takt motor area , thans, een area die onder licentie wordt gebouwt prolly in een of ander sovietlandje

ik ga er van uit dat het ofwel een soviet merk blok is of andere een piaggio blok want ik zie een 'achterbrug' en stereo (2 dus) achterveer naast de uitlaat gepropt zitten, vandaar dat ik uit ga dat het een pia blok is met enkel ophangingsmogenlijkheid onderaan en vandaar geen mono ophanging , frame zal dus ook wel anders in elkaar zitten als een 50
(ik kan me iemand herinneren die op een area een conventionele 8erveer heeft gemonteerd en dat frame trok dus scheef)

heeft anders mss iemand ooit een motorarea zien rijden in de benelux ? zou anders een een mooi uitbreiding zijn voor m'n collectie exotische motorscooters :D (niet :p)
 
Advertisement - register to remove this

Stealth-EVO50 said:
Max speed is 80 :? Dat red je met een 50 ook wel..


een 2t pia 125 gaat ook 'maar' 110 op de klok zoiets , en dat red je met een 50 / 70 ook, maar bij welk toerental en hoe lang blijft dat heel , en hoeveel verogen houd je over als je bergop moet of je moet van 90 km/h een auto inhalen ? ben jij wel de lul als je uit de draft komt en je valt met je opgevoerde 50 / 70cc zonder vermogen :p , ik een kwestie van betrouwbaarheid en koppel , zo'n scoot is er in feite niet op gebouwd om 1000en kms snelweg af te kauwen , de enige lichte motorscoot die ik daartoe in staat acht zijn alle pia 200cc 4t's (en met lichte aanpassing de 180 2t's)
 
Back
Top