Aprilia Area Kappen maat

patsus

Well-Known Member
Hoi

Ik rij een Aprilia Area 51 SBK 2001, maar nu is mijn vraag tot welke bouwjaar passen de kappen op de mijne? want ik kan en hele set overnemen (nieuw) van de limited Tetsuya Harada edition.
Maar past dit ook? of zit er echt verschil in bouwjaar en of model ?
 
Advertisement - register to remove this

Please? iemand een idee? want ik kan en splinter nieuwe set overnemen, heb alleen de vraag of dit gaat passen.... aangezien ik sbk heb, en de nieuwe set word dan Tetsuya Harada edition
 
Thx! want het gaat om een hele doos vol met kappen splinternieuw nooit geopend geweest, en laat ik nou net het geld in huis hebben, dan hopen dat ik de kappen op mijn area 51 kan plaatsen, en dan maar eens weer verder kijken naar nieuwe onderdelen zoals remmenschijfen,klauwen,wielen, en het motorblok vervangen (deksels en uitelijk)
 
voor zover ik weet is een limited edition niks anders dan een iets andere kleurstelling, meestal wordt aan het model zelf niks veranderd ;) Ik kan me alleen ff niet herinnneren of er nog verschillende versies van de Aera 51 uitgebracht (zoals bv. bij een neos met 2 of 3 kapvarianten), maar als ik nu een antwoord moet geven zou ik zeggen dat ie past :p

je kan natuurlijk ook nog een regeling afspreken dat je het terug kan brengen alst niet past ofzo... weet niet of het particulier of een bedrijf is?
 
Dit past volgens mij voor 100%
Aangezien er maar 1(?) Area type 51 is uitgebracht?
Limited edition betekent dat het een wat specialere kappenset is dan de orginele kleuren
Niks anders aan naar mijn weten
 
Oke thx guys ;) ik heb het setje net zelf gezien op de foto, en zit er wreeeeddd uit :love: einde van de maand haal ik hem op, zodra mijn geld is gestort hehe :)

En als ik dan toch alles er af heb liggen kan ik mooi alles schoonmaken en andere onderdelen misschien vervangen!


Thx:W
 
Zelf heb ik toevallig op marktplaats iemand die ook een voor kap of weet niet meer wat voor kap het moest een sbk uitvoering zijn anders was hij net wat cm korter voor zijn area.
als het geen sbk uitvoering was,
Maar lijkt me idd stug
 
klopt, heb deze persoon ook gemaild met de vraag hoe hij hier bij kwam en welke exacte kap het ging... maar jammer genoeg nog geen reactie gehad...
Ach we gaan het gewoon passend maken! en leuke Harada limited edition kappen set voor weinig is niet duur:W

vraagje.... (effe tussen door) pennetje wat vast zit op de cilinder en wat de temperatuur meet...is dit een speciaal iets (of heeft praxis dit ook)
het gaat om het ringetje wat aan de kabel vast zit en op de temperatuur meter vast komt te zitten
 
area is gewoon 1 type van , de SB beplating en de Harada beplating is gewoon een set wat toendertijd los geleverd werd , en bij het afnemen van een x-aantal nieuwe scooters door een dealer werd deze beplatingsset meegeleverd , deze past gewoon op alle area's , ze zijn allemaal gelijk.

eigenlijk is het niks anders dan zwarte beplating met een paar stickers.
 
Back
Top