Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Ik moet dus wel de kosten betalen van het onderzoek (half uur loon). Omdat het niet onder de garantie valt. Hij heeft er nu 1 module uit gehaald (op 1GB draait hij ook goed), maar waarom is het een jaar lang goed gegaan? Hun halen hem uit elkaar en hij is kapot..

Nu nog maar hopen dat ik die site weet waar ik die modules gekocht hebt. Ik heb ook nog een originele module van 512 mb, die kan ik er ook wel bijstoppen, zal wel prima werken zo.

Oi,

Ben van plan om voor me opleiding een laptop aan te schaffen. Ik zit erg te twijfelen aan een Macbook omdat hij er gewoon mooi uitziet en spec oke zijn. Alleen zoals jullie wellicht weten draait ie met OS X, is OS X makkelijker dan XP? Ik zal voornamelijk erop gaan internetten en office gebruiken.

Vertel ook even jullie eigen ervaringen met MAC.

MVG

Royal D

Plaatje zegt genoeg denks 8)

iTunes_DVDS.jpg

Daniël. said:
Nee, dat gaat nog steeds prima?
Maar je reply voegt niet echt veel toe aan mijn vraag?

Ik vraag enkel om advies?
off... Mag dat al niet meer?

En niks twijvelen, ik vraag alleen of iets verstandig om te kopen is of niet. Waarom iets kopen, en achteraf te horen krijgen dat het ze geld gewoon niet waard is, nee das fijn :X
ik zeg je een ding,
hou het maar mij ipods en die zooi van apple,
want als het op desktops en die zooi aankomt,
is apple GOED waardeloos.

bij apple betaal je voor het merk,
niet voor het mp3 speler/laptop/desktops.

en het "mini" zijn is een nutteloos argument, aangezien een desktop maar 1 plaats mag hebben en niet elke dag 5 keer verhuisd moet worden, wil je plaats besparen, dan moet je maar creatief zijn.
er zijn genoeg van die mini cases van amd/microsoft voor een schappelijkere prijs

9 van de 10 topmerken betaal je voor de naam, dus beetje zinloos argument ;)
Ik weet zeker dat er weinig Apple gebruikers zijn die ontevreden zijn over hun systeem. Feit is dat Apple duurder is dan de gemiddelde Windows bak, maar je krijgt er ook een stuk stabiliteit en exclusiviteit voor terug.

Dus een Shuttle is ook waardeloos? Wie zegt dat je een Mac mini 5 keer per dag verhuisd? Het voordeel van een Mac mini is dat hij minder ruimte in beslag neemt, vergelijk hem maar met bv. een Shuttle, daar kunnen wel 3 Mac mini's in.

Sandor said:
want als het op desktops en die zooi aankomt,
is apple GOED waardeloos.

bij apple betaal je voor het merk,
niet voor het mp3 speler/laptop/desktops.

Lul niet zo ongelovelijk stom man, jij verklaart de hele grafische sector voor gek ofzo ? Die werken vrijwel allemaal op Apples omdat ze gewoon super krachtig zijn, echt niet omdat het een leuk design heeft.
Van het technische verhaal van een computer heb ik geen verstand maar een apple is echt wel krachtiger.

Als ik het geld voor een Apple Desktop had, had ik het wel geweten..

piels said:
Feit is dat Apple duurder is dan de gemiddelde Windows bak, maar je krijgt er ook een stuk stabiliteit en exclusiviteit voor terug.

Nou dat weet ik nog zo net niet. De nieuwe generatie *books zijn anders redelijk scherp geprijst voor de specificaties die ze bieden. :7

@Bas: De tijd dat een Apple krachtiger was kwa beeldbewerking is niet meer aan de orde. Dat was enkel in de tijd dat bedrijven als adobe zich meer op de PowerPC richtten en deze pakketten dus ook meer optimaliseerden. Toch was in die tijd de x86 cpu al aan de leiding kwa performance. Nu men zich ook steeds meer in de grafische wereld met x86 gingen bezig houden is hier een behoorlijk verschuiving geweest. De PowerPC proc's lopen nu ver achter op de x86/Core architectuur. Dat is ook een reden geweest dat Apple is overgestapt. :)

Weet iemand die heel erg into Apples is of er misschien ooit een echt dockingstation van Apple zelf geleverd gaat worden (inclusief een Macbook (Pro)) met docking-aansluiting) cq of zoiets op de planning staat?
Of past dat helemaal niet in het Apple plaatje?

Weet iemand hoe het ook alweer zat als je oordopjes kapot zijn van de podje? Deze kan je toch weer gratis aanvragen meen ik? Iemand een linkje ofzo? :)

Effe iets anders :P

Zit nu op de macbook van een vriend van mij, en hij is zeer apart moet ik zeggen :D.

Vind vooral de webcam met de bewerkingen erin leuk, vermaak me zeer hier :#

Martin. said:
Tjah ik heb een Dell gekocht met deze specs:
Intel Pentium D920 2,8ghz 2x2mb cache dualcore
2x1024mb DDR
250gb Western Digital SATA2
DVDRW
13-1 cardreader
20,1" 2005FPW

Voor 1365euri

Dus tjah, moet je zelf maar even afwegen of je het een goede deal vind :)
Een Apple heeft geen X86 architectuur dus je kan het niet echt met elkaar vergelijken qua Ghz'en e.d. :)

Status
Not open for further replies.
Back