Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Me zus heeft een Nano gekocht, alleen ik snap geen flikker van dat itunes genuil. Hoe zet ze er nummers op, want als ik em koppel zegt ie binnen 10 sec. dat alles is bijgewerkt?

Kan ook gewoon liedjes erop zetten via deze computer, geloof wel dat je dan geheime mappen aan moet hebben staan.

Weet waarschijnlijk waarom mijn HD gecrasht was.
Ik heb soms een armbandje om mijn linkerpols waar
een magneetje aan zit.. Laat nou aan de linker kant precies
de hardeschijf zitten waar mijn pols op rust :o

klein kickje..

Heb dus vorige week een iPod Nano gekocht. Alleen doet hij nu niks meer. Ik krijg hem gewoon niet meer aan! Iemand toch een oplossing, of moet ik toch écht terug naar de winkel. (is nog een eindje rijden daarom)

alvast bedankt:*

Ook een probleempje <]

Ipod nano probleempje :+

Mijn hold knopje blijft op hold staan, ik kan hem wel verschuiven ect. maar hij blijft op hold, alleen als ik hem heel hard indruk gaat ie miss. halve seconde van hold van..

-Iemand een oplossing?
-Repareren, hoe duur?

Ruben said:
Kan ook gewoon liedjes erop zetten via deze computer, geloof wel dat je dan geheime mappen aan moet hebben staan.

Hoe werkt dit precies dan? kan er niks op het inet over vinden..

Ruben said:

Denk niet dat ie het dan doet hoor, hij geeft er ook nog al een aparte indeling aan.

Gewoon alle muziek importeren in itunes en zorgen dat ie alles erop zet wat geselecteerd is, werkt best mooi als je usb poorten het doen (wat bij mij dus niet het geval is, maar dat ligt niet aan de iPod..)

En nog een tip: lees de handleiding ff door ofzo. Ook voor ipods die niet meer reageren, je kunt em resetten met de juiste toetsencombinatie.

En @ Renz P.: Garantie gaat moeilijk worden vrees ik voor je, en das eigenlijk een reden waarom je dit soort spul gewoon in NL moet kopen als je in NL woont...

Mark.S said:
hmm ja heb al wat gezocht maar kon niet egt iets vinden
uuh,

heb je al eerst menu > ronde knop geprobeerd ?

daar had ik vaak last van, dan gaat hij wel aan..

106% said:
Bij toeval iemand in het bezit van een Apple Macbook?

toevallig heb ik woensdag een macbook gekocht.. de goedkoopste. ik ben er heel tevreden over, in het begin is het gewoon ff wennen. vergelijk het met van nokia naar samsung overstappen.

+OS X is fijn, gemakkelijk
+beeldscherm is van super kwaliteit
+design is schitterend
+supersnel
+lange levenduur van batterij
+superveel opties (standaard bluetooth, ingebouwde webcam..)
+voelt stevig aan (in tegenstelling tot andere laptops die ik heb vast gehad)
+wat verkoper van grantie vertelde was ook super! max 8 dagen + vervangtoestel

-sofware is aanpassen
-msn massenger is back to basic.. geen mogelijkheid tot webcam (gelukkig ben ik geen webcamslet +ralf+ )

echt een aanrader!!

Status
Not open for further replies.
Back