Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Apple is gewoon vaak de naam, en denk persoonlijk dat je het verschil ook wel echt merkt met langer gebruik. En dat het de prijs gewoon waard is.

ja ok, maar wil wel een groot scherm voor thuis zo ieso:) je ken er ook tv op kijken, dat scherm van de medion is zelfs hd ready!, ik weet het wel hoor:D lekker tv kijken op je computer

dieselmaniac said:
ja ok, maar wil wel een groot scherm voor thuis zo ieso:) je ken er ook tv op kijken, dat scherm van de medion is zelfs hd ready!, ik weet het wel hoor:D lekker tv kijken op je computer

Ow zit er dan een tuner in die Medion?

/Edit, zelfs 2 voor PIP.

Wel gaar dat er enkel svideo en composiet en subd aansluitingen opzitten.

Last edited:
Xander said:
Ow zit er dan een tuner in die Medion?

/Edit, zelfs 2 voor PIP.

Wel gaar dat er enkel svideo en composiet en subd aansluitingen opzitten.

ja, maargoed heb ook tv kaart in mijn laptop zitten, dat scherm kost bijna niks voor 399

dieselmaniac said:
ja, maargoed heb ook tv kaart in mijn laptop zitten, dat scherm kost bijna niks voor 399

Ah ik heb het over een ander scherm zie ik. In die van 399 zit geen tuner.

Misschien ben ik dan wel te (apple) gek, en zal dan toch voor die Cinema Display kiezen. Maar das gewoon hebbe hebbe en niet verder na denken :P

Thats me 8P

Had het inderdaad ook al gezien, alleen moet je nou die nike schoen gebruiken?
Zal het eens even met me vader over hebben, als die niet wat is voor in de winkel 8)

Ja, ik denk dat het met een gemodificeerde schoen ook wel zou lukken, maar in die
Nike schoen zit een ingebouwde ruimte waar je de sensor in kunt stoppen:

gearshoedrawing20060523.png

Hmm..
Waarom nou weer Nike, zijn prima schoenen maar op loop gebied is het vaak weer iets minder. (voor wedstrijdlopers iig).

Net even een film "uitgepakt" met DVD Decrypter en wat nu?
Hoe pak ik alles samen en fix het tot iPod bestand?

Status
Not open for further replies.
Back